دسترسی به تلگرام دیگران

دسترسی به تلگرام دیگران

تلگرام : تا به حال خواسته اید به تلگرام دیگران دسترسی داشته باشید؟ آیا واقعا انجام چنین کاری امکان پذیر است؟

ایرانی ها شاید جز محدود کاربرانی باشند که به دنبال نرم افزار های دسترسی به تلگرام دیگران و هک آن می باشند.البته اگر بخواهیم در مورد امنیت توضیحی بدهیم باید بدانیم که در فضای مجازی و شبکه های کامپیوتری به صورت نسبی است و نمی توانیم بگوییم که امنیت به صورت کامل و صد در صد برقرار می باشد.

لازم است بدانید در امنیت پیام رسان تلگرام از پروتکل رمزنگاری اختصاصی خودش به نام MTProto استفاده کرده است.در اپلیکیشن تلگرام افراد می توانند به دو صورت پیام های خود را ارسال کنند یکی به صورت چت عادی و دیگری سکرت چت . البته سکرت چت (Secret Chat) را با نام گفتگو امن شناخته شده است.

آیا می توان به تلگرام دیگران دسترسی پیدا کرد؟

در چند ماه اخیر آگهی های زیادی را می بینیم که ادعا می کنند می توانند به صورت تضمینی تلگرام دیگران را شما هک کنند و برای اینکار هزینه های زیادی را از افراد دریافت می کنند.البته باید بدانید دسترسی به تلگرام دیگران و هک آنها تقریبا غیر ممکن است.

کارشناسان بیان می کنند که مراجعه به چنین سایت های می تواند برای افرادی که به دنبال هک تلگرام هستند ضررهای را به دنبال داشته باشد.همچنین عنوان می کنند در فضای مجازی ( اپلیکیشن تلگرام و … ) این احتمال وجود دارد که دسترسی به اطلاعات فرد انجام شود ولی در شرایط عادی این کار اصلا صورت نمی گیرد و این اتفاق زمانی پیش می آید که شخص به نسبت امنیت اطلاعاتش توجه لازم و کافی را نداشته باشد.

افراد در صورتی می توانند به تلگرام شما دسترسی داشته باشند که در زمان نصب تلگرام به کد احراز هویت شما دسترسی داشته باشند.اگر می خواهید بدانید که تلگرامتان هک شده یا خیر . می توانید به بخش تنظیمات تلگرام مراجعه نمایید و در قسمت section show all  مشاهده کنید که آیا شخصی از تلگرامتان استفاده می کند.

 

4.1/5 - (44 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سونی توییتر را به دلیل پخش ایمیلهای هک شده تهدید به شکایت کرد

نظرات در مورد : دسترسی به تلگرام دیگران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *