دستبند هوشمند و مقرون به صرفه آنر رونمایی شد

دستبند هوشمند

دستبند هوشمند آنر | این روزها با پیشرفت تکنولوژی، دستبندها نیز پیشرفت کرده اند و می توانند به گوشی های هوشمند متصل شوند و میزان سلامتی افراد را تعیین نمایند. در این میان تا به امروز شاهد حضور دستبندهای سلامتی بسیاری در بازار بوده ایم که هر کدام یک قابلیت جدید را در اختیار کاربران قرار می دانند ولی اکنون کمپانی آنر با معرفی دستبند هوشمند و مقرون به صرفه ی خود این تکنولوژی را وسعت داده است.

دستبند هوشمند آنر

کمپانی آنر پس از رونمایی از گوشی های هوشمند آنر 8X و آنر 8X Max، کمپانی آنر که یکی از زیرشاخه‌ های اصلی از کمپانی هوآوی به حساب می آید، نسخه‌ ای جدید از دستبند هوشمند خود را به نام آنر بند 4 معرفی نمود. این گجت جدید به همراه یک دکمه‌ و پنل AMOLED رنگی عرضه می گردد. این دستبند هوشمند در نظر دارد کع به یکه تازی Mi Band 3 به عنوان دستبند هوشمند اقتصادی پایان داده زیرا قیمت آنر بند 4 گویا فقط 30 دلار خواهد بود.

دستبند هوشمند

این دستبند هوشمند دارای یک نمایشگر آمولد 0.95 اینچی به همراه شیشه‌ ی خمیده‌ ی 2.5D می باشد. این دستبند دارای گام شمار، تنظیم کننده‌ ی میزان خواب و سنسور ضربان قلب می باشد و همچنین در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. این دستبند هوشمند چینی از TruSleep 2.0 هواوی استفاده می نماید که چرخه‌ ی خواب کامل را که شامل REM می باشد، ارزیابی می نماید و در آخر نکاتی را در این خصوص به کاربر یادآوری می کند.

قابلیت جذاب دیگر این دستبند، استفاده از قابلیت TruSeen 2.0 می باشد که ضربان قلب کاربر را در زمان فعالیت هایی مانند دویدن، راه رفتن و دوچرخه سواری ارزیابی می نماید. قدرت باطری این دستبند هوشمند 100 میلی آمپر ساعت می باشد و کمپانی آنر استفاده‌ ی مدام 14 روزه بدون احتیاج به شارژ کردن را تضمین نموده است. این کمپانی همچنین مدل دیگری با نام Running Edition را نیز معرفی کرد. این دستبند هوشمند با صفحه نمایش POLED عرضه می گردد و باطری نسبتا ضعیف تری نسبت به نسخه ی معمولی دارد اما اطلاعات دقیق تری از دویدن به کاربر عرضه می کند. مانند طول قدم ها، میزان تماس با زمین و ضربان قلب در زمان دویدن.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : دستبند هوشمند و مقرون به صرفه آنر رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *