دستبند سلامتی Samsung Gear Fit 2 با قابلیت های جدید بروزرسانی شد

دستبند سلامتی Samsung Gear Fit 2 با قابلیت های جدید بروزرسانی شد:دستبند سلامتی Gear Fit 2 که ساخت شرکت سامسونگ است، هم اکنون بیش از یک سال است که در دسترس قرار دارد. سامسونگ به صورت مداوم بروزرسانی هایی با قابلیت های زیاد برای ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی اش ارائه می کند.سامسونگ چه برای ساعت هوشمند Gear S3 که قیمت بالایی دارد و چه برایGear Fit 2 که قیمت پایینی دارد به صورت مداوم بروزرسانی عرضه می کند.

یکی از تغییرات این بروزرسانی بهبود تشخیص ورزش کردن حین استفاده از این دستبند است. در این بروزرسانی اگر بیش از ده دقیقه به ورزش ادامه دهید این دستبند قابلیت نمایش ضربان قلب را فعال می کند و همچنین موقعیت مکانی دقیق شما را نمایش می دهد.

دستبند سلامتی Gear Fit 2 Samsung با قابلیت های جدید بروزرسانی شداین بروززسانی قابلیت تنظیم سرعت گام برداشتن در این دستبند را در اختیار شما قرار می دهد.برای انجام این کار زمان و طول مسافت مورد نظر را باید در این دستبند وارد نمائید. بات این کاراگر تمرینات شما کامل نباشد این دستگاه به شما تذکر می دهد وا گر کامل باشد شما را به سمت مقصودتان راهنمایی می کند.

صفحه اصلی تمرین نیز به کلی تغییر کرده و هم اکنون می توانید آن را شخصی سازی کرده و معین کنید که چه اطلاعاتی در آن نمایش داده شود.شما میتوانید مشخص کنید که میزان مسافت، کالری سوخته شده، زمان طی شده و ضربان قلب در صفحه اصلی تمرین نمایش داده شوند و یا نشوند.

دستبند سلامتی Gear Fit 2 Samsung با قابلیت های جدید بروزرسانی شد

پس از پنجاه دقیقه بدون فعالیت بودن، این دستبند از شما میخواهد بلند شوید، همچنین تعدادی حرکات کششی به شما آمنوزش می دهد.
همچنین قابلیت پیگیری خواب در این بروزرسانی بهبود یافته است و جزئیات زیادی راجع به خواب برای شما به نمایش می گذارد.

دستبند سلامتی Gear Fit 2 Samsung با قابلیت های جدید بروزرسانی شد
یکی دیگر از قابلیت های جدید این بروزرسانی قابلیت کمک خواستن برای امداد در مواقع ضروری است .

این بروزرسانی هم اکنون توسط برنامه Samsung Gear توسط گوشی شما قابل دانلود است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستبند سلامتی Samsung Gear Fit 2 با قابلیت های جدید بروزرسانی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *