در بازار گوشی های هوشمند قیمت آیفون 10 از 14 میلیون تومان هم رد شد!

آیفون 10

قیمت آیفون 10 | این روزها وضعیت بازار گوشی های هوشمند در ایران اصلا خوب نیست و به دلیل تغییرات قیمت ارز بسیاری از افراد از این موضوع شاکی هستند و دیگر توان خرید ندارند. شرایط واردات گوشی های هوشمند نیز به نحوی است که واردکنندگان نیز مجبور هستند تا برای واردات گوشی های هوشمند از ارز آزاد استفاده نمایند که به هیچ عنوان صرفه ی اقتصادی ندارد و همین امر مدتی پیش واردکنندگان مجبور به اعتراض کرد.

قیمت فعلی گوشی های هوشمند

این روزها افزایش قیمت دلار از یک طرف و خبرهایی که در خصوص تخصیص نیافتن ارز دولتی به واردات موبایل منتشر می گردد، سبب گرانی گوشی های هوشمند را فراهم نموده است. بر اساس گزارش منتشر شده، تا همین الان که هنوز قیمت‌‌ امروز گوشی های هوشمند مشخص نشده است و قیمت‌ ها نسبت به هفته‌ ی قبل افزایش پیدا نکرده، آیفون 10 اپل با قیمتی نزدیک به 14.5 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. مدل آیفون 8 اپل هم قیمتی نزدیک به 10 میلیون و 900 هزار تومان دارد.

آیفون 10

لازم به ذکر است که این افزایش قیمت شامل دیگر گوشی‌ ها نیز می باشد؛ به عنوان مثال گلکسی اس 9 پلاس کمپانی سامسونگ با قیمتی نزدیک به 9 میلیون و 200 هزار تومان دارد و گلکسی اس 9 سامسونگ با قیمتی حدود 8 میلیون و 200 هزار تومان معامله می گردد. بر اساس گزارشی که از سوی بازار موبایل به دست ما رسیده است، قیمت‌ های اعلام شده مربوط به هفته‌ ی گذشته می باشد و در طول هفته‌ ی پیش قیمت‌ پرچمداران کمپانی های مختلف با افزایشی نزدیک به 2 تا 3 میلیون تومانی همراه بوده است.

افرادی که در بازار فعالیت دارند، اعتقاد دارند که خبرهای منتشر شده در خصوص تخصیص نیافتن ارز 4400 تومانی برای واردات گوشی هوشمند و قرار گرفتن آن ها در لیست کالاهایی که ارز توافقی دریافت می نمایند از یک طرف و شروع تحریم‌ ها در طول هفته‌ ی پیش رو، موج جدیدی از گرانی ها را به دنبال خود خواهد آورد.

 

مطالب مرتبط

 

بیشتر بخوانید  این برنامه ممکن است جایگزین سیری در اپل واچ شما شود

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در بازار گوشی های هوشمند قیمت آیفون 10 از 14 میلیون تومان هم رد شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *