در آینده زبان های برنامه نویسی به چه شکل خواهند بود؟

زبان های برنامه نویسی

این دستور زبان ها به صورت یک شبه ساخته نمی شوند و با استفاده از این زبان ها می توانید قدم در موفقیت بگذارید. چندی پیش خبری مبنی بر بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال ۲۰۱۸ انتشار یافت و در این خبر از چگونگی متصل شدن آن ها و پیشرفت آن ها در این چند سال و اهمیت آن ها برای تکنولوژی تعیین شد. مواردی مانند سخت افزاری و فنون مدیریت پروژه و کم کردن هزینه ها نیاز بازار موضوعاتی هستند که باعث می شوند زبان های برنامه نویسی جدید ساخته شود.

این زبان ها برگرفته از زبان های قبلی هستند و با استفاده از شرایط بوجود آمده جای خوبی برای خود داشته اند. برای مثال می توان به برنامه اسکالا اشاره کرد که جای برنامه محبوب جاوا را گرفته است. همچنین به دلیل محبوب بودن این برنامه ها برنامه نویسان از این زبان ها استفاده می کنند. با استفاده از فرصت ها می توانید شانس خود را امتحان کنید و یک کار مناسب برای خود داشته باشید.

برای این کار باید دانشی از زبان های برنامه نویسی داشته باشید، البته در مواردی استثنا نیز وجود دارد. فقط آن دسته زبان ها که بر اساس زبان های قدیمی نوشته شده اند.
از موارد مطرح و معتبر ابزار گوگل ترندز است. این ابزار به ابزار تحلیل کسب و کار دیجیتال معروف است. این برنامه به راحتی در دسترس و استفاده از آن به راحتی صورت می گیرد. از این برنامه برای سنجش برآورده های آینده کسب و کار استفاده می شود و ابزاری مناسب است. اکنون چهار زبان برنامه نویسی جدید را که بسیار قدرتمند اند را به شما معرفی می کنیم.

گوگل ترندز اجتماعی از برخی ابزار هایی است که در گوگل برای جست و جو استفاده می شود. با استفاده از گوگل ترندز و مدیریت برخی از پارامترهای جستجو گر ، به نتیجه های مهم و حائز اهمیت می رسید. قبل از اینکه از این برنامه استفاده کنید باید جواب ۵ سوال را داشته باشید. موقعیت جغرافیایی مورد نظر برای جستجو و جو به این منظور است که افراد در هر منطقه از جهان نظر های متفاوتی دراند و با جستجو در کل این مناطق نتیجه های متفاوتی بدست می آید.

بیشتر بخوانید  پایتون و جاوا؛ کدامیک از زبان‌های برنامه نویسی را باید یاد بگیرید و فرق آن‌ها در چیست؟

موضوع مورد نظر شما چه چیزی است ؟ متن یا تصویر ؟
محدوده زمانی شما چه قدر است ؟، برای مثال این موضوع را در بازه ۵ ساله مورد بررسی قرار می دهیم. به این دلیل که دقت در آن زیاد است و شما می توانید از یک بازه یک ساله هم استفاده کنید.

با چه زبانی جست و جو می کنید ؟ در مورد یک موضوع عمومی است یا تخصصی ؟ این سوالات در نتیجه دست آورد شما تاثیر بسزایی می گذارد و آخرین سوال این موضوع در کدام یک از آن رشته ها موجود است. گوگل ترندز با دریافت برخی جمله های مشخص و زبان و حتی موقعیت جغرافیایی به شما پاسخ می دهد و شما با آن ها به جواب خود می رسید و این جواب ها در یک لیست به صورت افقی قرار می گیرد.

زبان های جدید در برنامه نویسی

قصد داریم که زبان های برنامه نویسی را بررسی کنیم و تحلیل هایی در این رابطه داشته باشیم. این موضوع بیانگر محبوبیت این رشته و شغل های مرتبط به آن است. بنابراین یک مورد به عنوان نمونه را به شما نشان می دهیم.

اولین آن ها زبان راست (Rust) می باشد

زبان های برنامه نویسی

سال ۲۰۱۰ قسمتی از تحقیقات موزیلا از Rust ارائه شد. این برنامه بر اساس گفته stack overflow این برنامه جایگاه خوبی دارد و محبوبیت آن رضایت بخش است. در دو سال گذشته در فهرست بهترین برنامه نویسی های موجود قرار گرفته است. برنامه Rust از زبان های کامپایلری است که مورد مقایسه با C و C++ قرار می گیرد. این برنامه از لحاظ معنایی با دو برنامه دیگر تفاوت هایی دارد . در برنامه C مهارت شما در مدیریت حافظه ، کنترل و رفع خطا ها نیاز دارید اما در این برنامه (Rust) وجود خطا و پیدایش آن بسیار کمتر خواهد بود.

زبان های برنامه نویسی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در آینده زبان های برنامه نویسی به چه شکل خواهند بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *