در آینده ای نه چندان دور شاهد پنل های نمایشگر جدید کمپانی اپل خواهیم بود

پنل های نمایشگر

با بدست رسیدن گزارشاتی از منبعی از بلومبرگ، گفته است که اپل سعی دارد خود به صورت مستقل نمایشگر هایی با پنل micro LED را تولید کند. این شرکت در طی سال ۲۰۱۴ توانست شرکت luxVue را خریداری نماید و چندین سال است که در قسمت ساخت نمایشگر میکرو ال ای دی فعالیت می کند. طبق آمار ارائه شده از سوی بلومبرگ که از منابع بروز شده استفاده می کند، هیچ نشانی از منبع این خبر در جایی نام برده نشده است.

اپل در چند هفته چندین سرمایه گذاری به منظور تولید پنل های ال ای دی را انجام داده است. از این فناوری برای کم کردن انرژی استفاده می کنند. قصد دارد که با ساخت این نمایشگر که میکرو ال ای دی نام دارد در گوشی های آیفون و اپل واچ استفاده نماید. این صفحه نمایشگر میکرو ال ای دی همانند پنل اولدی که در آیفون ۱۰ و اپل واچ از آن استفاده شده است، نور پس زمینه را لازم ندارد و به همین دلیل کیفیت تصاویر در این نمایشگر بهتر می شود.

علاوه بر این موضوع می توان کم مصرف بودن آن را نیز اشاره کرد اما در ازای آن همواره ساخت آن نیز سخت تر خواهد بود. این دشواری به اندازه ای است که اپل مدتی دست از این پروژه برداشت. این نخستین باری نیست که اپل سعی دارد قطعاتش را خودش بسازد و می توان در این مورد به تراشه مخصوص اپل اشاره کرد که در طی سال های گذشته اقدام به ساخت آن ها کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : در آینده ای نه چندان دور شاهد پنل های نمایشگر جدید کمپانی اپل خواهیم بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *