بررسی اپلیکیشن‌ بله ابزاری قدرتمند برای انتقال وجه و خدمات بانکی

اپلیکیشن‌ بله

بررسی پیام رسان بله : امروزه اپ های زیادی وجود دارد که همگی می توانند به شما کمک کنند تا بتوانید بسیاری از کارهایتان را به سادگی انجام بدهید. اپ های مختلف همیشه ثابت نیستند و هر چند وقت یکبار با تغییراتی روبرو می شوند که یکی از اصلی ترین دلایل این اتفاق ، استقبال و استفاده کاربران از اپ ها می باشد و زمینه را فراهم می آورد که توسعه دهندگان به فکر بروز رسانی برای اپلیکیشن های خود باشند.

اپلیکیشن “بله”

یکی از اپ های چت و گفتگو می باشد که تلاش آن بر انجام برخی از امور بانکی کاربران بوده است. “بله” تلاش کرده است تا کاربران ضمن اینکه بتوانند در این برنامه به چت و گفتگو بپردازند، خدمات بانکی شان را مثل پرداخت کردن قبوض ، خرید شارژ سیم کارت و کارت به کارت و … را انجام بدهند.

اپلیکیشن اپ نیز مانند اپلیکیشن های معروف تلاش کرده است تا قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران خود بگذارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم. البته فراموش نکنید که انجام امور بانکی به عنوان قابلیت منحصر به فرد این اپلیکیشن می باشد.
اپلیکیشن بله تا حد زیادی به پیام رسان تلگرام نیز شباهت داشته است و تلاش شده است که کاربران بتوانند در کار با آن، با مشکل سردرگمی روبرو نشوند و شما به محض اینکه وارد این اپلیکیشن شوید با محیط تقریبا آشنایی روبرو می شوید که اصلا با شما غریبه نیست.
پیام رسان بله
بسیاری از اپ های ایرانی متاسفانه با محدودیت های زیادی روبرو هستند که این اپ نیز از این محدودیت برخوردار است مثلا با اینکه شما می توانید در این پیام رسان پیام هایتان را ویرایش کنید ولی هیچ وقت نمی توانید به صورت کامل آن ها را پاک کنید.
البته هیچ پیام رسانی را شما پیدا نمی کنید که هیچ گونه مشکلی نداشته باشد مثلا در “بله” شما زمان فوروارد با نقل و نقل کردن روبرو می شوید که معمولا این گونه مشکلات در اپدیت های جدید هر اپلیکیشنی برطرف می شوند.
اپلیکیشن بله یک تفاوت عمده با دیگر اپ ها داشته است و این است که در بنرهای تبلیغاتی این آپ از جمله “تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران” استفاده می کنند که سبب ایجاد یک تفاوت بزرگ با دیگر اپ ها شده است.
بحث خدمات انحصاری مالی نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد بله است که دیگر اپهای ایرانی نمی توانند از آن بهره مند شوند.در این اپلیکیشن مهم ترین موضوعی که مد نظر گرفته شده است ، خدمات مالی و اجتماعی است.
بله
انتقال کارت به کارت : یکی از اصلی ترین امکاناتی که این اپ در اختیار کاربران قرار داده است امکان کارت به کارت می باشد که با بانک های زیادی مبدا می توانید در هر زمانی انتقال پول را انجام بدهید.
راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه ها : این اپ خوشبختانه مثل دیگر پیام رسان های داخلی و خارجی نیازی به لینک های خارجی نداشته تا بتواند برای پرداخت صورت حساب های معمولی در معاملات اقدام کند و به علت اینکه بستر پرداخت و همچنین مجوز برای پرداخت اینترنتی داشته ، کاربران قادرند معامله های خود را در این پیام رسان انجام بدهند.
امکان پرداخت های اجتماعی:  در این پیام رسان امکان پرداخت های اجتماعی نیز انجام می شود مثلا کاربران می توانند به خیریه ها کمک کنند یا کارهای دیگری را انجام بدهند.
درخواست پول : در اپ “بله” این امکان فراهم شده تا کاربران بتوانند فاکتورهای را برای افرادی بفرستند که از آنها پول می خواهند یا درخواست پول نمایند.
خرید شارژ، پرداخت قبض : هر نوع پرداختی که به شارژ و قبض و … مربوط باشد می تواند توسط این اپ انجام شود.
این اپلیکیشن به عنوان یکی از بهترین ها به شمار می رود که قابلیت های متعددی را در اختیار کاربران قرار میدهد.

بررسی اپلیکیشن‌ بله ( دانلود اپلیکیشن بله ) : این روزها که اپلیکیشن های موبایلی و به خصوص اپلیکیشن های ایرانی به نقطه پیشرفت بالایی رسیده اند و روز به روز اعتماد کاربران را به سمت خود جلب می کنند، دانشجویان نخبه ی ایرانی اپلیکیشنی به نام “بله” را طراحی نمودند که علاوه بر بهره مندی از تمامی امکانات یک پیام رسان دارای ویژگی های پرداختی و مالی نیز می باشد. پیام رسان بله، شباهت بسیار زیادی به تلگرام دارد و تمامی کاربران ایرانی می توانند در این اپلیکیشن به دوستان خود پیام ارسال کنند و یا تشکیل کانال و گروه های مختلفی با مخاطبین خود بدهند.

معرفی اپلیکیشن بله

بر اساس تمامی این گفته ها اپلیکیشن بله با داشتن زیر ساخت های بسیار پر سرعت و قدرتمند امکان ارسال تصاویر، ویدیو ها و فیلم ها را برای کاربران فراهم می نماید و در یک اقدام فوق اللعاده امکان پرداخت و مدیریت مالی را نیز برای کاربران به ارمغان آورده است. این اپلیکیشن تمامی امکانات مالی از قبیل خرید شارژ و پرداخت قبوض را در زیر نظر بانک مرکزی انجام می دهد و در اصل وجه تمایز این اپلیکیشن با سایر پیام رسان ها انجام کارهای بانکی است که تاکنون هیچ یک از اپلیکیشن های داخلی و حتی خارجی چنین فرآیندی را در کنار پیام رسان های خود ارائه نداده اند.

اپلیکیشن‌ بله

لازم به ذکر است که یکی دیگر از محاسن بسیار بزرگ این اپلیکیشن در برطرف سازی نیازهای افراد در یک محیط واحد می باشد و حتی نسبت به نمونه های خارجی نیز برتری دارد. به نوعی اپلیکیشن بله تحول بسیار بزرگی را در بین پیام رسان های ایرانی و خارجی ایجاد کرده است که ایده ی ساخت و طراحی آن توسط نخبه های ایرانی فراهم شده است و این موضوع شاید در آینده ای نزدیک در بسیاری از پیام رسان ها قابل مشاهده باشد.

دانلود اپلیکیشن بله

لینک دانلود اپلیکیشن بله رو می تونید در لینک های زیر داشته باشید. لینک دانلود اپلیکیشن بله برای اندروید و آی او اس برای شما ارائه شده است.

دانلود اپلیکیشن بله برای اندروید

دانلود اپلیکیشن بله برای آیفون

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی اپلیکیشن‌ بله ابزاری قدرتمند برای انتقال وجه و خدمات بانکی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *