دانلود نرم افزار صیغه یاب و کلاهبرداری های میلیونی با آن

کلاهبرداری با نرم افزار صیغه یاب

دانلود نرم افزار صیغه یاب و کلاهبرداری های میلیونی با آن : به گزارش زوم تک به نقل از رئیس پلیس فتای یزد ، گروه های کلاهبرداری اینترنتی در قالب نرم افزار صیغه یاب در صدد کلاهبرداری های میلیونی از کاربران ایرانی هستند. با توجه به گسترش نرم افزار صیغه یاب در بین جوانان ، معظلات این حوزه افزایش یافته است و سودجویان از راهکار های مختلفی از این ضعف سو استفاده می نمایند .

کلاهبرداری با نرم افزار صیغه یاب و سایت صیغه یاب

براساس گزارش های منتشر شده سودجویان با استفاده از سایت صیغه یاب یا ارائه دانلود نرم افزار صیغه یاب کلاهبرداری های میلیونی از کاربران اینترنتی انجام می دهند.

در همین راستا جوانی بیست ساله به مرکز پلیس فتا مراجعه کرده است و از کلاهبرداری و سرقت 80 میلیون ریال از حساب بانکی اش را اعلام کرده است. در همین راستا جوان مذکور با ورود به صفحات فیشینگ برای خرید دانلود نرم افزار صیغه یاب اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده است که با توجه به جعلی بودن سایت فروش نرم افزار صیغه یاب و دام بودن این وب سایت برای دریافت اطلاعات بانکی افراد ، تمامی اطلاعات وارد شده در این وب سایت برای خرید نرم افزار صیغه یاب توسط افراد سودجو و کلاهبردار ذخیره و در زمان های مختلف به حساب بانکی افراد دستبرد می زده اند.

در همین راستا رئیس پلیس فتای شهر یزد به تمامی کاربران اینترنتی در خرید های اینترنتی هشدار داد که از این پس در خرید های اینترنتی به نکات امنیتی توجه ویژه ای داشته باشند.

در خرید های اینترنتی نکات زیر را حتما چک بفرمایید : آدرس اینترنتی که برای پرداخت وارد می شوید حتما باید Https باشد. همچنین آدرس اینترنتی بانک ها را هم در نظر داشته باشید که حتما آدرس ریدایرکت شده برای صفحه پرداخت مال بانک باشد و به آدرس های دیگر وارد نشود.

برای افزایش امنیت و جلوگیری از فاش شدن اطلاعات کارت بانکی حتما از صفحه کلید مجازی برای وارد کردن اطلاعات کارت و خرید اینترنتی استفاده نمایید.

شایان ذکر است بسیاری از نرم افزار های صیغه یاب و سایت های صیغه یاب موجود در دنیای اینترنت ابزاری برای کلاهبرداری از جوانان به شمار می رود و بسیاری از پروفایل های ایجاد شده در نرم افزار صیغه یاب جعلی بوده و تنها برای اخاذی از کاربران ایجاد شده است.

برای جلوگیری از مشکلات احتمالی در این حوزه حتما به نکات اشاره شده در بالا توجه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود نرم افزار صیغه یاب و کلاهبرداری های میلیونی با آن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *