دانلود برنامه imo برای ویندوز لپ تاپ |نصب ایمو روی کامپیوتر

ایمو

ایمو یکی از پر طرفدار ترین نرم افزار های تماس ویدئویی است که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند به دنبال آن هستند. در این مقاله به نسخه ویندوزی ایمو خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

اگر شما نیز یکی از افراد علاقه مند به ارتباط تصویری و زنده ی ویدئویی با دوستان و آشنایانتان می باشید بی شک با نرم افزار ایمو آشنا هستید و می دانید که این نرم افزار برای برقرار ارتباط تصویری فوق العاده می باشد. به طور کلی ایمو یکی از پیام رسان هاست که در ابتدا با ویژگی ارتباط تصویری به کاربران معرفی شد؛ شاید بگویید که واتساپ نیز همین قابلیت را دارد! بلی، درست است اما imo بسیار سریع تر و روان تر از واتساپ می باشد. در ادامه قصد داریم که نسخه ی ویندوز این پیام رسان را برای شما معرفی و نحوه ی راه اندازی آن را در ویندوز شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود نسخه ی ویندوز imo

اگر شما اکنون علاقه دارید که این نرم افزار را برای کامپیوتر خود نصب نمایید در ادامه لینک دانلود این اپلیکیشن را برای شما قرار داده ایم تا به راحتی بتوانید آن را در سیستم عامل ویندوزی خود نیز داشته باشید و از آن لذت ببرید.

لینک دانلود نسخه ی ویندوز imo

نصب ایمو روی کامپیوتر

پس از آنکه فایل نصب این برنامه را از طریق لینک بالا دانلود نمودید، آن را نصب نمایید و پس از گذراندن عملیات نصب یک کپی از نرم افزار را که در دسکتاپ شما ایجاد شده است، اجرا نمایید.

  • در مرحله ی اول باید شماره تماس خود را با انتخاب کشور محل زندگی خود وارد نمایید و بر روی گزینه ی Continue کلیک نمایید تا یک پیام حاوی کد تایید برایتان ارسال گردد.

ایمو

  • در این قسمت کد ارسال شده را از گوشی هوشمند خود که قبلا نرم افزار پیام رسان را بر روی آن نصب کرده بودید، در محل مورد نظر بر روی نرم افزار نسخه ی ویندوز وارد نمایید.
  • پس از انجام مراحل بالا اکنون به راحتی این نرم افزار بر روی ویندوز شما نصب شده است و از نسخه ی دسکتاپ آن نیز می توانید استفاده کنید.
بیشتر بخوانید  24 از مهم‌ترین شورت‌کات‌های (میان‌برها) کاربردی ویندوز را بشناسید

ایمو

پیشنهادی: نصب ایمو در گوشی

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4.2/5 - (80 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود برنامه imo برای ویندوز لپ تاپ |نصب ایمو روی کامپیوتر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام بخدمت شما
    ببخشیدایموبه رابه کمپیوترخودتصمیم دارم ثبت کنم ثبت نمیشودکمپیوترمن لپ تاب 6400است .