دانلود بازی رامبد بان

رامبد بان

دانلود بازی رامبد بان : رامبد بان بازی جدید اندرویدی است که برای علاقه مندان برنامه خندوانه طراحی شده است. این بازی اندرویدی با هزینه روزانه 500 تومان انجام می پذیرد. رامبد جوان پس از شهرت خود در برنامه خندوانه از سمت توسعه دهندگان بازی های مختلف مورد توجه قرار گرفت. اپلیکیشن های زیادی در این حوزه توسط توسعه دهندگان ارائه شد. اولین اپلیکیشن پر طرفدار که توسط توسعه دهندگان ارائه شد اپلیکیشن خندوانه است. این اپلیکیشن در ماه های گذشته ارائه شد که به هدف ارتباط کاربران با برنامه خندوانه در دنیای مجازی ارائه شد.

معرفی بازی رامبد بان و دانلود آن

دومین بازی ارائه شده از سمت تیم رامبد جوان بازی رامبد بان بود که در روز های اخیر توسط رامبد جوان معرفی گردید. در ادامه این مقاله روش های مختلف برای دانلود بازی رامبد بان برای شما عزیزان ارائه می شود امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. شما می توانید معرفی کامل این بازی را اینجا: معرفی بازی رامبد بان بخوانید .

اولین گام و مهم ترین گام برای دانلود بازی رامبد بان ارسال اسمس به سامانه 307222 است. شما با ارسال عدد 1 به این سامانه اولا اجازه کسر هزینه های این بازی را به این سامانه می دهید که هزینه 500 تومان هر روز از حساب شما کسر گردد. هزینه استفاده از بازی رامبد بان روزانه هزینه 500 تومان می باشد که پس از تایید دو مرحله ای توسط شما بصورت اسمس از حساب شما کسر می گردد.

رامبدباندانلود بازی جدید رامبد بان

رامبد بان

برای دانلود بازی رامبد بان برای حمایت از این بازی لینک دانلود را باید از سامانه مذکور دریافت نمایید. اگر به دنبال دانلود و انجام این بازی هستید می توانید از روش فوق استفاده نمایید. با توجه به اینکه سازندگان بازی رامبد بان اجازه دانلود مستقیم این بازی را نداده اند . ما نیز روش دانلود این بازی جذاب را در بالا ارائه کردیم امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. با زوم تک بروز باشید.

ویدئویی از معرفی رامبد بان در برنامه خندوانه :

 

سرورپارس حامی خوب بازی رامبدبان هستش که سرورهای پرقدرت این بازی را تهیه و در اختیار رامبدبان قرارداده است.
4.8/5 - (31 امتیاز)

بیشتر بخوانید  معرفی بازی رامبدبان

نظرات در مورد : دانلود بازی رامبد بان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *