دانلود اپلیکیشن پولیک (برای دانلود پولیک کلیک کنید)

اپلیکیشن پولیک

دانلود اپلیکیشن پولیک (برای دانلود پولیک کلیک کنید) : در بخش اپ شو زوم تک بهترین اپلیکیشن های کاربردی در اختیار کاربران عزیز زوم تک قرار میگیرد . این بار سراغ اپلیکیشن پولیک رفته ایم. برای آشنایی و دانلود اپلیکیشن پولیک باما همراه باشید. این روزها با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از افراد سعی دارند نیازهای خود را به صورت آنلاین برطرف نمایند و در این بازه ی زمانی نیز اپلیکیشن های متفاوتی بر روی گوشی های هوشمند آغاز به کار کردند که بتوانند نیازهای دنیای امروز را برطرف نمایند. در واقع اپلیکیشن پولیک (Poulik) نیز یکی از این اپلیکیشن هاست که کاربران می توانند از طریق این اپلیکیشن کسب درآمد اینترنتی داشته باشند و در واقع بستری است برای فروش و بازاریابی بسته های متفاوت بیمه ای، تبلیغات و کالا.

درواقع پولیک نام یک استارت آپ می باشد که از طریق یک اپلیکیشن در زمینه ی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می نماید. در اصل این اپلیکیشن با بهره مندی از اشتراک محتوا و ارائه ی خدمات مختلف برای اولین بار است که در ایران طراحی و پیاده سازی شده است و کاربران اپلیکیشن پولیک می توانند از طریق فروش کالاها، تبلیغات و خدمات و به اشتراک گذاری اپلیکیشن ها در آمد اینترنتی کسب نمایند.

پولیک

اگر سری به وبسایت پولیک بزنید قطعا متوجه خواهید شد که با نصب این اپلیکیشن و فعالسازی آن می توانید علاوه بر کسب درآمد از ویژگی هایی نظیر یک سال بیمه حوادث و هزینه های پزشکی به میزان 10 میلیون تومان بهره مند گردید. استفاده از پولیک وابسته به زمان و مکان نمی باشد و هر کاربر در هر جایی می تواند از آن استفاده نماید و بر اساس ادعای سازندگان این اپلیکیشن و مدیران این استارتاپ، هر شخص با استفاده از پولیک می تواند هزینه های جاری خود را تامین نماید.

دانلود اپلیکیشن پولیک

در ابتدا باید فایل اپلیکیشن پولیک را برای سیستم عامل iOS یا سیستم عامل اندروید از همین جا دانلود نمایید و بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

دانلود اپلیکیشن پولیک برای اندروید

دانلود اپلیکیشن پولیک برای iOS از سیب اپ

 

پولیک

 


این مفاله را هم حتما بخوانید :  کسب درآمد از پولیک : آیا می توان از پولیک کسب درآمد کرد ؟


 نحوه استفاده از اپلیکیشن پولیک

پس از نصب پولیک برایتان صفحه ای نمایش داده می شود که از شما شماره تلفن همراه و تایید قوانین کار می خواهد با این اپلیکیشن را می خواهد که در بخش قوانین در ابتدا به معرفی اجمالی این اپلیکیشن پرداخته شده است که در بخشی از این قوانین گفته شده است که:

پورسانت و کمیسیون اعضا به ازای فعالیت برای کسب درآمد در پولیک به اعتبار کیف پول شما واریز می‌شود.

لازم به ذکر است که همواره مبلغ 10 هزار تومان به عنوان فعال بودن حساب همیشه در کیف پول باقی می ماند و نمی توان آن را برداشت نمود و در قوانین ذکر شده است که مبالغ از طیریق کیف پول پولیک امکان جابجایی بین سایر شماره های شناسایی را نیز دارند و می توان به صورت آنلاین توسط خود کاربر به کیف پول سایر اعضای پولیک نیز انتقال اعتبار انجام داد.

قوانین اصلی پولیک برای شروع عضویت و کسب درآمد در این اپلیکیشن:

  • باید سالانه مبلغ 39 هزار و 900 تومان واریز نمایید.
  • شماره تلفن فرد داوطلب را برای ارسال کد فعالسازی وارد نمایید.
  • اعضا باید اطلاعات دقیق و درست را وارد نمایند و نباید از اسامی مستعار استفاده کنند.
  • با هر دستگاه هوشمند فقط می توان وارد یک اکانت پولیک شد و اگر به طور همزمان چندین دستگاه به یک اکانت متصل گردند تنها آخرین دستگاه فعال باقی مانده و بقیه دستگاه های غیرفعال می شوند.

آموزش پولیک + ویدئو

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

مقاله مرتبط : دانلود اپلیکیشن روبیکا

3.5/5 - (122 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود اپلیکیشن پولیک (برای دانلود پولیک کلیک کنید)

7 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اقا کلاهبرداریه نکنید این کارو
    اگه ۳۹ تومن رو لازمش نداری بده به یه فقیری که بهش نیاز داره حداقل ثواب میکنی نه به یه دزد کلاهبردار

  2. كلاهبرداريه. من نصب كردم ٦٠ هزار تومان هم پرداخت كردم اول ٣٩ هزار و بعد ٢٠ هزار. خيلي عوضين. نه شماره تلفن دارن نه تلگرام جواب گو. هستن بايد دادسراي ناحيه ٣١ شكايت كرد. از اين افراد

  3. عمللاً به سلامت عقل ملت شریف و نجیبمان توهین میکنن و کسی هم نیست لب تر کنه!
    این حربه کلیک تو پی و پی تو کلیک 10 الی 15 سال پیش بوجود آمد و خیلی هم سریع دموده شد چون شعور اجتماعی ملت ها سریعتر از فهم بعضی ها بروزرسانی میشه!!!

    لطفاً گول نخورید نهایت عمر این نوع شرکت ها یکی دو ماه بیشتر نیست تا حسابی دستشون رو بشه کمی صبور باشید و بازخوردهای شبکه اینترنت رو راجع به این قضیه دنبال کنید تا مطمئن بشید… این نوع جربه ها برای بدست آوردن مبلغ اولیه و همزمان کف رفتن اطلاعات حساب بانکی و رمز دومی هست که شما سخاوتمندانه و بیخبر در اختیار آنها قرار میدین…