دامن ستاره چشمک زن تکنولوژی جدید منسوجات

twinkling-stars-led-skirt-thinkgeek-6
با این دامن LED دار شما به تنهایی می توانید در دنیای شخصی تان بدرخشید. ستاره های چشمک زن روی دامن تلفیقی از هنر خلاقانه در پارچه و تکنولوژی است. در فرای هر 45 فوت 250 عدد LED کوچک را در سه لایه از دامن زنانه جای داده اند.

سه لایه از این پوشش زنانه را یک لایه زودیاک، یک لایه تور سفید و لایه دیگر خط های کشیده شده سفید تشکیل داده اند. و یک باطری به بلندی 1/4 3 در گستره 1/4 2 به ضخامت 3/4 و قدرت هر سه باطری های چراغ های LED به میزان AA می باشد. حالا احساس نمی کنید در این دامن زیادی می درخشید؟

twinkling-stars-skirt-twinkling-stars-skirtبسیار خب. اگر شما نگران این همه دم و دستگاه در این دامن خاص هستید، باید بگوییم نباشید! چون این چراغ های LED و باطری ها به قدری ساده و سبک در آن قرار گرفته اند که شما با هر حرکتتان احساس می کنید یک دامن معمولی به تن کرده اید.

این دامن خارق العاده برای یک پوشش رسمی در اداره، پیاده روی روزانه در اطراف شهر، قرارهای دوستانه و کاری و حتی مهمانی طراحی شده است.

هنگامی که این دامن را پوشیدید، می توانید روی LEDهای آن تلنگر بزنید تا شروع به درخشیدن کنید یا اگر حوصله ضربه زدن مدام را ندارید می توانید دامن را در حالت چشمک زن قرار دهید تا به طور مداوم بدرخشید.

این دامن برای کسانی مناسب است که عاشق خیره شدن به ستاره ها در آسمان تیره شب هستند یا به صور فلکی علاقه وافر دارند.

راه اندازی این دامن بسیار ساده است. و اگر نگرانی دیگرتان درباره سنگینی سیم های متصل به آن است باید بگوییم نگرانیتان بیهوده است. کل وزن آن با باطری های موجود به شش اونس می رسد و در حالی که روشن ماندن چراغ ها به بیشتر از سه روز می کشد.

دامن ستاره چشمک زن در نه سایز از XS تا XXL به تنوع ارائه داده شده و قیمت آن 59,99$ می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دامن ستاره چشمک زن تکنولوژی جدید منسوجات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *