دارایی های مدیریت سایت سکه ثامن مشخص شد

سایت سکه ثامن

سکه ثامن | اگر خبرها را تاکنون دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که مدتی قبل یکی از سایت های معروف در زمینه ی فروش سکه های طلا به نام سکه ثامن ورشکست شد و نتوانست از زیر بار مسئولیت های خود بلند شود. اکنون وب سایت سکه ثامن یه عنوان یکی از کاهبرداران بازار سکه می باشد و مبالغ هنگفتی از خریدهای افراد در این وب سایت بلوکه شده است.

سکه ثامن

رییس اتحادیه ی طلا و جواهر درخصوص وضعیت سکه ثامن بیان داشته است که این پرونده توسط دستگاه های قضایی کشور در حال برررسی است و مالباختگان سایت سکه ثامن هم برای مشخص شدن تعدادشان و مبلغ کلاهبرداری باید به دادگاه مراجعه نمایند تا پرونده از مسیرهای قانونی حل و فصل گردد. ایشان درخصوص سرمایه های رییس این سایت آنلاین فروش سکه نیز خبر داده است که با توقیف نمودن حساب های ایشان مشخص شده که تقریبا 50 میلیارد تومان در حساب های بانکی وی وجود دارد و دارای چندین ملک و زمین می باشد که می توان با استفاده از این مبالغ به منظور جبران خسارت مالباختگان استفاده نمود.

سایت سکه ثامن

رئیس اتحادیه ی طلا و جواهر تاکید کرده که این اتحادیه و یا بانک مرکزی مسئول جبران خسارات مردم نمی باشد زیرا به دفعات درخصوص معاملات سکه و طلا به طور آنلاین هشدار داده شده بود:

اتحادیه ی طلا و جواهر تهران بزرگ با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌ دنبال توقیف نمودن فعالیت سایت‌ های فروش طلا و سکه به طور آنلاین می باشد زیرا بر اساس تصویب شورای پول و اعتبار در سال 1393 معامله هر نوع ارز و سکه در فضای مجازی ممنوع می باشد و سایت‌ های طلا تا وقتی که این زمینه ی ساماندهی نشده است و مجوزهای لازم را اخذ ننموده است و باید متوقف گردند و در همین زمینه نیز مکاتباتی نیز انجام شده است و در حال حاضر ادامه روند پیگیری‌ ها قانونی می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تا 10 روز آینده فروش آنلاین طلا قانونی خواهد شد

نظرات در مورد : دارایی های مدیریت سایت سکه ثامن مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *