دادگاه هکر های تسلا از ماشین های با تکنولوژی بالا حمایت می کند

دادگاه هکر های تسلا از ماشین های با تکنولوژی بالا حمایت می کند

هکر ها در ” دهکده ی هک ” در کنفرانس نه چندان محبوب Def Con در روز شنبه از تکنولوژی بالایی که این کمپانی ماشین ساز برای محافظت از خود در برابر حملات سایبری استفاده کرده است، دفاع کردند.
این دومین سال پیاپی است که این کمپانی کالیفرنیایی بزرگترین گرد همایی هکر های دنیا را در لاس وگاس بر گزار می کند. این کمپانی می خواهد کاری کند که ماشین های Fiat Chrysler Automobiles دوباره به جاده ها باز گردانده شوند و بتوان آن ها را از راه دور کنترل کرد.
خبی بروکلین از تلسا در طول کنفرانس Def Con به AFP گقت :” هکر ها اجتماعی هستند که برای ما بسیار اهمیت دارند.” خبی این حرف را بعد از ورود و پارک یک Model S مشکی در یک کازینو گفت.
” این اجتماعی ست که ما می خواهیم جزئی از آن باشیم، با آن ها نشت و برخواست داشته با شیم، با آن ها همکاری کنیم و از آن ها کمک بگیریم.”
ماشین های جدید تسلا از تکنولوژی بهره ی بالایی می برند. قابلیت های جدید نیز به وسیله ی اتصال بیسیم به شبکه ایی اینترنت به نرم افزار این اتوموبیل ها اضافه می شوند.
بروکلین با اعتماد به نفس کامل گفت :” نرم افزار ما شوخی بردار نیست. ”
او هیچ حمله ی سایبری به ماشین های تسلا را در کنفرانس Def Con یا جای دیگر، سراغ نداشت.
بروکلین می گوید که تسلا با کمپانی امنیت موبایل Lookout کار کرده است تا نقاط آسیب پذیر در نرم افزار را پیدا کند.
بروکلین می گوید که هر چه ماشین ها بیشتر به تکنولوژی متصل می شوند، ما نیز بیشتر باید به آن ها به دید یک گوشی هوشمند نگاه کنیم. دنیای گوشی های هوشمند به گونه ای است که شما باید دائما آن ها تست کنید و محصولاتتان را ارتقا دهید تا آن ها را تا می توانید امن کنید.”

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت های جدید در بروز رسانی تسلا مدل S

نظرات در مورد : دادگاه هکر های تسلا از ماشین های با تکنولوژی بالا حمایت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *