آزاده نامداری درگذشت

به گزارش زوم تک پیکر بیجان آزاده نامداری امروز در تهران پیدا شد ، براساس گزارشی که در خبرگزاری های رسمی کشور منتشر شد ، گویا پیکر بیجان وی در خانه اش پیدا شده است.

البته پست هایی در اینستاگرام توسط خبرنگاران آزاد منتشر شده است ، که حاکی از پیدا کردن پیکر بیجان وی در اطراف تهران حکایت دارد هنوز خبررسمی از ماجرای کشته شدن وی اعلام نشده است.

آزاده نامداری

براساس گزارشی که در خبرگزاری تسنیم منتشر شد پیکر بیجان وی در شهرک غرب پیدا شده است .


در چند ماه گذشته خبرهایی حواشی هایی در مورد مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آزاده نامداری، در فضای مجازی منتشر شد و بسیاری از ایرانی ها را حیرت زده کرد، برای مثال در شبکه های اجتماعی تصاویری از آزاده نامداری در یک پارک، در کشور سوئیس در فضای مجازی منتشر شد که واقعا برای ایشان دردسر شاز شد و به یکی از پرحاشیه ترین مجری های صدا و سیما تبدیل شد.

خبر خودکشی آزاده نامداری صحت دارید؟

دلیل خبرساز شدن این مجری محبوب صدا و سیما پس از جدایی ایشان از فرزاد حسنی، بی حجاب بودنشان در عکس های منتشر شده از ایشان می باشد و بر اساس اخباری که چندی پیش منتشر شد، گویا فردی که اقدام به انتشار این عکس ها از وی در فضای مجازی کرده است، دستگیر شده و پرونده ی او در حال بررسی می باشد.

با این حال هنوز هم این شایعات در فضای مجازی دست از سر این مجری محبوب کشورمان بر نداشته و بازهم اخبار ضد و نقیضی از آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر شده است و اخیرا شایعه ای مبتی بر اقدام به خودکشی ایشان در شبکه های اجتماعی منتشر شده که هنوز هیچ اطلاعات تایید شده ای از صحت این ماجرا وجود ندارد و آنطور که می گویند، گویا این اقدام به خودکشی پس از ورود ایشان به ایران صورت گرفته که بازهم هیچ منبع رسمی از این ماجرا در دسترس نیست.

یکی از حواشی هایی که واقعا برای ایشان دردسر ساز شد، خبر جدایی او از فرزاد حسنی، مجری توانمند صدا و سیما، در تاریخ 20 مرداد 1393 بود که باعث شد نام آزاده نامداری بر سرزبان ها بیوفتد و همچنین وی در مهرماه سال 1394 با سجاد عبادی ازدواج کرد و با این کار کمی از حواشی های مربوط به دوران زندگی با فرزاد حسنی و اتفاقات آن زمان، کم کرد.

آزاده نامداری برای پاسخگویی به تمامی این شایعات، پس از بازگشت به ایران پست هایی جنجالی در صفحه ی رسمی خود منتشر کرد و تمامی درد و دل هایش را با طرفدارانش در میان گذاشت و تنها جایی که ایشان در فضای مجازی فعالیت می کنند، پیج رسمی اینستاگرامشان می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آزاده نامداری درگذشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *