جگوار و خودرو های احتمالی برای ورود به بازار ایران!

بر اساس اخبار منتشر شده تا چند هفته آینده شاهد حضور جگوار در ایران خواهیم بود.اما جگوار با چه ماشین هایی می خواهد در ایران حضور پیدا کند؟

جگوار برای حضور خود در ایران بر روی موتور هایی با حجم پایین سرمایه گذاری کرده و بازار قابل توجهی با این فناوری توانسته بدست بیاورد و قابل ذکر است که این موتور ها برای تمامی مدل های جگوار استفاده نمی شود ولی در اکثر سدان ها و سواری های این کمپانی دیده می شود.

جگوارXEXE_17MY_070_JDX_desktop_640x318_tcm76-210903_desktop_640x318

این مدل از جگوار کوچکترین سدان خانوادگی این کمپانی می باشد.این خودرو در بازار های جهانی با خودروهایی مانند، مرسدس بنز کلاس C، لکسوس IS و بی ام و سری ۳ مقایسه می شود. خودرویی که به بازار ایران ورود میکند دارای موتور دو لیتری توربو ۱۹۷ اسب بخار با گشتاور ۲۷۰ نیتون متر است و در نسخه دیگری که توان تولید ۲۳۷ اسب بخار با گشتاور ۲۴۰ نیتون متر را دارد نیز عرضه می شود. گیربکسی که در این خودرو استفاده می شود دارای شش دنده دستی با هشت دنده سرعته اوتوماتیک می باشد. صفر تا صد نسخه ۲۳۷ اسب بخاری ۶.۸ ثانیه می باشد و به سقف سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز می رسد.مصرف سوخت ترکیبی مدل XE که به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد ۷.۵ می باشد که نشان از مصرف کم این خودرو می باشد.قیمت مدل ۲۳۷ اسب بخاری در بازار امارات ۱۶۵ الی ۲۰۰ هزار درهم می باشد که احتمال می رود ورود این خودرو با تمامی امکانات چیزی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان بشود.

جگوارXJ2010-jaguar-xj12

این مدل از جگوار مدلی اشرافی می باشد که در بازار جهانی با خودرو هایی مانند بی ام و کلاس۷، مرسدس بنز کلاس S و لکسوس LS مقایسه می شود و در صورت حضور در ایران دارای موتور دو لیتری ۲۳۷ اسب بخاری خواهد بود. وزن این خودرو چیزی در حدود ۱۸۰۰ کیلوگرم خواهد بود و صفر تا صدی برابر ۸.۹ می باشد. امکاناتی که در این ماشین استفاده شده نظیر پارک اوتوماتیک که می توان آن را یکی از بهترین امکانات این ماشین دانست چرا که در شهرهای ایران دغدغه اکثر راننده ها پارک کردن در جاهای تنگ و کوچک است.از دیگر امکانات آن میتوان به سنسور خواب، ماساژور تمام صندلی ها.گرمکن و سردکن صندلی ها با قابلیت تنظیم دما نام برد. قیمتی که این مدل از جگوار خواهد داشت حدود ۳۲۰۰ هزار درهم می باشد که چیزی در حدود ۵۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید  جگوار متحول میشود

جگوارXFlandscape-1448837207-xfr2

این خودرو از کمپانی جگوار را میتوان با خودروهایی نظیر، مرسدس بنز کلاس E و لکسوس GS مقایسه کرد. مدلی که دارای ۲۳۷ اسب بخار و حداکثر سرعت ۲۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود و دارای صفر تا صد ۷ ثانیه خواهد بود. از امکانات این نسخه میتوان به کیسه هوای کامل، دنده پشت فرمان، رادار خطی و… نام برد قیمتی که این نسخه خواهد داشت ۲۶۰ هزار درهم می باشد که چیزی در حدود ۴۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جگوار و خودرو های احتمالی برای ورود به بازار ایران!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *