خودروی شاسی بلند چینی رکورد دار پیش فروش تاریخ شد!

شاید با شنیدن اسم لینک اند کو به یاد یک شرکت تازه کار بیافتید اما با توجه به فعالیت ها و تولیدات اخیر این شرکت , توانسته به جایگاه خوبی در بازار خودرو برسد و رکورد پیش فروش را در سطح جهانی برای مدل 01 ثبت کند. این خودرو ی جدید که کراس اور نام دارد با عنوان 01 شناخته شده و رکورد پیش فروش را در بازار خودرو , با ثبت 6000 دستگاه در مدت 2 دقیقه و 17 ثانیه , بشکند. لینک اندکو با تحت نظارت مجموعه جیلی چین فعالیت کرده و از فناوری ولوو استفاده می کند. 150 نمایندگی پیش فروش این خودورو ی جدید را بر عهده گرفته اند.

مدیر ارشد شرکت لینک اند کو , آلین ویسر , در مصاحبه ای گفت : مدتی حدود یک سال از تأسیس شرکت می گذرد , در این مدت با پیش فروش بسیار خوب مدل 01 رو به رو شده ایم , می توانید این خودرو را هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری خریداری نمایید که البته خرید آنلاین بسیار راحت تر است. وی در ادامه صحبت هایش از حمایت و اعتماد مردم تشکر کرد و به آن ها قول داد که خودرویی با کیفیت ارائه خواهد داد , ویسر این پیش فروش را یک موفقیت بزرگ برای شرکت دانست و آن را یکی از افتخارات شرکت لینک اندرو دانست.

هر چند که اکنون فقط یک مدل از از این خودرو پیش فروش شده است اما با چنین استقبالی انتظار داریم مدل های دیگر و ارتقأ یافته نیز هر چه سریع تر معرفی شده و امکان خرید آن ها نیز فراهم شود. لینک اند کور قول داده به زودی نسخه تمام الکتریکی این خودرو را ارائه داده و آن را جایگزین مدلی کند که در آن از پیشرانه‌ی بنزینی ولوو استفاده شده است. درباره قیمت این خودرو که برخی از مشخصات فنی اش شبیه کراس‌ اور مدرن ولوو XC40  اطاعات دقیقی در اختیار نداریم اما قیمتی حدود 24 تا ۳۱ هزار را برای آن پیش بینی کرده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

3.7/5 - (17 امتیاز)

بیشتر بخوانید  معایب فوتون ساوانا زیر ذره بین

نظرات در مورد : خودروی شاسی بلند چینی رکورد دار پیش فروش تاریخ شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *