خودروهای پیش خرید شده رنو هفته های آینده تحویل داده خواهند شد

رنو

این روزها در شرایط اقتصادی کنونی کشور، بسیاری از نمایندگی های کمپانی های معروف خودروسازی از کشور خارج شدند و یکی از این کمپانی های رنو فرانسه بود. اکنون برخی از افراد در کشور پیش از خروج این کمپانی از ایران، خودروهایی را پیش خرید کردند و این موضوع خروج آن ها سبب شد که بسیاری از افراد نگران شوند که آیا خودروی پیش خرید شده ی آن ها تحویل داده خواهد شد؟! تکلیف مبلغ پرداختی آن ها چه می شود؟!

نگین خودرو

در طول حصور کمپانی رنو در ایران و تجربه ی بدست آمده، سبب شد تا شرکت نگین خودرو به منظور ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر که شایسته مشتریان ایرانی و استانداردهای بین المللی می باشد به صورت کاملاً اختصاصی به عنوان نماینده رسمی کمپانی خودروسازی رنو فرانسه، با فعالیت در زمینه ی فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش یکی از بروزترین و با کیفیت ترین خودرو های روز دنیا در سال 1387 تأسیس گردد.

رنو

هدف اصلی این شرکت بر اساس طراحی، تبیین، ارائه و بهبود کیفیت انواع خدمات پس از فروش و همچنین عرضه مستقیم آخرین خودروهای تولیدی کمپانی رنو با جدیدترین تست های روز اروپا در نظر گرفته شده است. بر اساس گفته های مدیر فروش و بخش بازاریابی شرکت نگین خودرو، تحویل خودروهای این کمپانی در هفته‌ های آینده دوباره آغاز خواهد شد. وی در خصوص مراحل تحویل خودرو افزود:

فرآیند حمل خودروهای کولئوس، تلیسمان و داستر به داخل کشور که با ارز دولتی خریداری شده‌ اند رو به پایان بوده و شرکت نگین خودرو تشریفات گمرکی و ترخیص آن ها را آغاز نموده است.

در نتیجه مشتریانی که در انتظار دریافت خودروهای پیش خرید شده خود می باشند، در نهایت می توانند تمامی محصولات وارداتی این کمپانی نظیر کولئوس، تالیسمان و داستر را با مبالغ تصویب شده ی شرکت نگین خودرو تحویل بگیرند و این موضوع شرایطی است که به دنیال وضعیت ایجاد شده، قیمت هر سه خودرو مذکور در بازار به صورت قابل توجهی افزایش داشته و حاشیه سود بسیار بالایی بین قیمت بازار و شرکت شکل گرفته است که ممکن است بر روی تصمیم مشتریان برای استفاده یا فروش این خودروها نیز تاثیر گذار باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خودروهای پیش خرید شده رنو هفته های آینده تحویل داده خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *