خودروهای زشت دنیای خودرو !

خودروهای زشت دنیای خودرو !

ظاهر خودرو از جمله مواردی است که مشتریان در هنگام خرید خیلی به آن توجه میکنند و اگر ظاهر خودرو نتواند نظر آنان را جلب کند آنان به فکر خرید خودرویی دیگر می افتند و برای خودرویی که دارای ظاهری زیباتر است حاضر به پرداخت پول هسنتد، با زوم تک همراه باشید تا با ماشین های زشت دنیای خودرو آشنا شوید!

۱.پونتیاک آزتک خودروهای زشت دنیای خودرو !

این شاسی بلند پونتیاک دارای چهره ای زننده است به طوریکه در یک نظر سنجی در سال ۲۰۰۸ از سوی مردم به عنوان یکی از ۱۰۰ خودروی زشت دنیا معرفی شد

۲.یاریس ورسوخودروهای زشت دنیای خودرو !

مدل قبلی یاریس مدل زیاد دلچسپی نبود با این که طرفداران زیادی داشت اما نمی توان از ظاهر زشت‌ آن چشم پوشی کرد ظاهری که مفید است اما جذاب نه !

۳.فیات مولتی پلاخودروهای زشت دنیای خودرو !

ماشینی که شاید بیشتر آن را در فیلم ها دید که میتواند ۶ نفر را در ۲ ردیف جای دهد دارای چهره ای زننده می باشد با این که این خودرو کاربرد های فراوانی دارد اما همانطور که مشاهده می کنید ظاهر آن باعث آزار مشتریان می باشد.

۴.فورد اسکورپیوخودروهای زشت دنیای خودرو !

شاید دوستداران خودرو دوست نداشتند نام فورد را در این لیست ببینند اما اسکورپو که از سوی جرمی کلارسون به یک قورباغه دهن بزرگ تشبیه شده با داشتن آن چراغ های بزرگ و ظاهری نچسپ متاسفانه در این لیست قرار گرفته

۵. سانگ یانگ رودیوسخودروهای زشت دنیای خودرو !

شرکت چینی که برای تولید ماشین های خود از خلاقیت کمی استفاده میکند این بار هم این کار را تکرار کرده چراغ های کشید عقب و بلندی بیش از حد عقب ماشین باعث شده که رودیوس به یکی از زشت ترین ماشین های تاریخ تبدیل شود و این مسئله که چگونه در مرحله برنامه ریزی طراحی شده بیشتر شبیه به یک راز میباشد.

۶. بی ام و X6خودروهای زشت دنیای خودرو !

شاید عجیب ترین نام این لیست نام X6 باشد شرکت آلمانی که زمان ورود در عرصه خودرو سعی در ساخت زیباترین ماشین ها کرده، اما در ساخت این مدل زیاد موفق نبوده به طوریکه خودشان هم تصمیم گرفته اند که دیگر X6 را تولید نکنند مدلی که از در هم آمیخنه شدن کوپه و SUV به دست آمده دارای چهره ی زیاد مناسبی نیست و این مسئله کاملا مشخصه !

3.7/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : خودروهای زشت دنیای خودرو !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *