خودروهای توقیف شده در گمرک ترخیص می شوند

خودروهای توقیف شده

ترخیص خودروهای توقیف شده از گمرک | یکی از مسائلی که این اواخر سبب افزایش قیمت بسیار زیاد خودروهای وارداتی در کشور شد این بود که تعداد بسیار زیادی از خودروهای خارجی در گمرک کشور توقیف شدند و اجازه ی ورود به داخل کشور را نداشتند. در این میان همین مسئله سبب شد که قیمت خودروهای خارجی در بازار تا 2 برابر و بعضا تا 3 برابر افزایش یابد. اکنون گویا در گمرک کشور خبرهایی شنیده شده است.

رییس انجمن واردکنندگان خودرو، کورش مرشدسلوک، در سخنان خود گفت گویا دولت با ترخیص خودروهای توقیف شده در گمرک موافقت نموده است. ایشان در این خصوص گفت:

از ابتدای تیر ماه سال جاری و بر اساس مصوبه دولت، واردات بیش از 1400 نوع کالا شامل خودرو ممنوع گردید. به دنبال ممنوعیت واردات کالاهای خارجی، از ترخیص خودروهای وارد شده به گمرک نیز جلوگیری به عمل آمد. در این خصوص به تازگی طرحی به دولت ارائه شده است که بر اساس این طرح،خودروهایی که پول آن‌ها پرداخت شده است و وارد گمرک شده‌ اند، ترخیص گردند.

مرشدسلوک در ادامه ی سخنان خود خاطر نشان کرد که:

براساس آخرین اخبار به دست آمده، دولت با ترخیص خودروهای توقیفی در گمرک موافقت نموده است که امیدوار هستیم دستورالعمل مربوط به آن ها هرچه سریعتر به دستگاه‌ های مربوطه ابلاغ شده و اجرایی گردد. در شرایط کنونی امید داریم که دولت در قدم های بعدی با وارد نمودن خودروهایی که قبل از ممنوع شدن واردات، ثبت سفارش شده اند و مبلغ آن ها نیز پرداخت شده است ولی به دلیل ممنوع شدن واردات کالاهای خارجی وارد کشور نشده‌ اند، نیز موافقت نماید.

خودروهای توقیف شده

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  از کاهش قیمت گوشی خبری نیست !

نظرات در مورد : خودروهای توقیف شده در گمرک ترخیص می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *