خودروهای ارزان قیمت در ایران

خودروهای ارزان قیمت

مسئله ی خرید خودرو در ایران بسیار مسئله ی مهم و حیاتی به حساب می آید زیرا بودجه ی افراد کم بود و در ازای آن قصد خرید یک خودروی لوکس و بروز را دارند که حداقل از لحاظ ایمنی در سطح خوبی قرار داشته باشد. با این اوصاف امکان خرید چنین خودرویی هم اکنون در ایران وجود ندارد، بخصوص اخیرا که قیمت ارز نیز افزایش یافته و بالطبع بر قیمت خودروها نیز تاثیرگذار است. در ادامه قصد داریم خودروهای ارزان قیمت در ایران را برای شما نام ببریم، با ما همراه باشید.

بر اساس آمار و ارقامی که منتشر شده است در ایران از میان خودروهای زیر 10 میلیون تومان، ام وی ام 110 با موتور 3 سیلندر وضعیت بهتری از لحاظ طراحی و ویژگی دارد (البته این مبلغ برای دست دوم این خودرو می باشد). هم اکنون خودروهای پراید در مدل های مختلف و ام وی ام 110 جزو خودروهای ارزان قیمت بازار خودروهای ایران به حساب می آیند که بر اساس بررسی های شرکت کنترل کیفیت ایران نسبت به سایر خودروهای این رنج قیمتی کیفیت بهتری دارند.

خودروهای ارزان قیمت

شرکت سایپا در خصوص تولید پراید تاکنون مدل های مختلفی از این خودرو را تولید نموده است و برای هر کدام امکانات متفاوتی قرار داده است اما رنج قیمتی آن ها آنقدرها تغییر نکرده است و به عنوان یک خودروی ارزان قیمت در ایران شناخته می شود. از جمله مدل های پراید سایپا 131، سایپا 141 و سایپا 132 که از انواع مدل های پراید می باشند و از لحاظ ظاهری و طراحی تغییراتی نسبت به قبل داشته اند.

در خصوص ویژگی های خودروهای ارزان قیمت اگر بخواهیم کمی صحبت کنیم، باید بگوییم که این خودروها هم اکنون با توجه به قیمتی که دارند نمی توان انتظار قابلیت ها و امکانات رفاهی زیادی از آن ها داشت ولی به طور کلی خودروهایی هستند که در سطح شهر می توان به راحتی و با استهلاک کم از آن ها استفاده کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خودروهای ارزان قیمت در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *