خداحافظی با ساندرو و تندر 90 در ماه های آتی

ساندرو و تندر 90

ساندرو و تندر 90 | اگر خبرهای اقتصادی را دنبال کرده باشید، قطعا این موضوع را می دانید که کمپانی رنو اخیرا به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد از بازار خودروهای ایران کناره گیری نماید و به نوعی با ایران خداحافظی کرد. این کمپانی به تولیدکنندگان داخلی خودروهای رنو یعنی پارس خودرو و ایران خودرو خبر دادند که در ایران تنها 40 هزار ساندرو و تندر 90 تولید خواهند کرد و پس از رسیدن به این تعداد دیگر روند تولید این دو خودرو متوقف خواهد شد.

دلیل قطع عدم همکاری رنو با ایران

بر اساس این خبر انتشار یافته کمپانی رنو فرانسه تنها تامین قطعات این دو خودرو پرطرفدار در بازار ایران را به اندازه ی 40 هزار دستگاه دیگر بر عهده داشته و دیگر در خودروسازی های داخلی توقف تولید می گردند. بر اساس بررسی های صورت گرفته این تصمیم رنو به دلیل قطع ارتباط بانکی ایران با سایر کشورهای دنیا می باشد و به نوعی جابجایی پول در ایران مشکل و حتی غیر ممکن شده است.

ساندرو و تندر 90

اگر بخواهیم کمی راحت تر توضیح بدهیم، باید بگوییم که به نوعی با آغاز تحریم های ایالات متحده علیه ایران، کمپانی فرانسوی رنو نمی تواند پول قطعات و لوازم ارسالی به ایران را دریافت نماید و در نتیجه تولید ساندرو و تندر 90 نیز در ایران توجیه اقتصادی ندارد. رو جمعه ی گذشته نیز مدیر بخش مالی کمپانی فرانسوی رنو نیز اعلام کرد که در طی دو ماه آینده سال جاری میلادی میزان فروش محصولات این کمپانی در ایران به صفر می رسد.

بر اساس گفته های این شخص کمپانی رنو قصد دارد روند تامین قطعات اتومبیل های ساندرو و تندر 90 را در ایران به پایان برساند. باید یادآوری کنیم که این کمپانی فرانسوی در طی دور پیشین تحریم ها تنها میزان تولید خود را در بازار ایران کاهش داده بود ولی کم و بیش تولیدات این کمپانی ادامه داشته است و این روند کم تاکنون به صفر نرسیده بود اما اکنون گویا تصمیم این کمپانی فرانسوی کامل جدی و قاطع می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی رنو از ایران رفت!

نظرات در مورد : خداحافظی با ساندرو و تندر 90 در ماه های آتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *