خبر های کوتاه از دنیای گوشی های هوشمند

tablets with 64-bit

شرکت ال جی ماه آینده گوشی های هوشمند انعطاف پذیر خود را روانه بازار می کند : کمپانی کره‌ای ال‌ جی اعلام کرده در ماه های آینده  تولید انبوه صفحه نمایش قابل انعطاف را در گوشی های هوشمندش به بازار ارائه خواهد کرد این صفحه نمایش ها قابلیت خم کردن خواهند داشت.

گوشی هوشمند انعطاف پذیر
گوشی هوشمند انعطاف پذیر

به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک به نقل از  رویترز، شرکت‌های بزرگ تولید تلفن همراه به دنبال عرضه اولین نسل گوشی های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر هستند . چندی پیش کمپانی کره ای سامسونگ اعلام کرد نسل بعدی گوشی‌های هوشمندش مجهز به این نوع صفحه نمایش خواهد بود.
گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش قابل انعطاف در گام های نخستین تولید هستند و تکنولوژی این گوشی ها بر پایه نمایشگرهای OLED می‌باشد . کمپانی ال‌ جی اعلام کرده اولین صفحه نمایش قابل انعطافی که به تولید انبوه خواهد رسید یک صفحه ۶ اینچی خواهد بود که ازقسمت وسط خم می‌شود.
تکنولوژی صفحه نمایش OLED در تلویزیونهای خانگی هم مورد استفاده قرار گرفته است .در ماه های نخست سال 2013 کمپانی های سامسونگ و ال جی تلویزیونهای OLED با قیمت  9000$  به بازار عرضه کردند.[divider]

tablets with 64-bit
tablets with 64-bit

آیپد های 64 بیتی رقیبی سرسخت برای کامپیوتر ها و لب تاپ ها خواهند بود : بر اساس نظر کارشناسان عرضه تبلت های 64 بیتی تحولی دیگر در صنعت دستگاه های هوشمند می باشد که با گسترش این دستگاه ها رقابتی سخت بین کامپیوتر های خانگی و لب تاپ ها با تبلت های 64 بیتی ایجاد خواهد شد واین تحول مطمئنا در فروش کامپیوتر و لب تاپ تاثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک به نقل از وبسایت Cnet، شرکت های فروشنده کامپیوتر های خانگی و لب تاپ ها با عرضه تبلت های 64 بیتی به بازار پیش بینی فروش آینده خود را کاهش داده اند . بر اساس این گزارش میزان رشد پیش‌بینی شده عرضه  کامپیوتر های خانگی در سال های 2013 و 2014 دو درصد نزول پیدا کرده است و به ترتیب به 8 و 6 درصد رسیده است.
تحلیل‌ گران بر این عقیده اند که عرضه آیپد به عنوان اولین تبلت جهان با پردازشگر 64 بیتی باعث می‌شود قابلیت‌های جدیدی به اپلیکیشن‌های موبایل اضافه شود و این امر به بازار کامپیوترهای خانگی ضربه بزرگی را وارد خواهد کرد.
هنوز خبرگزاری ها ارائه آیپد 64 بیتی به بازار را تایید نکرده اند اما این اتفاق چندان هم بدور از ذهن نیست چرا که شرکت اپل در آخرین مدل های آیفون یعنی پنج اس از پردازشگر 64 بیتی استفاده نموده است ، با این اتفاق باید منتظر آیپد و آیپد مینی های 64 بیتی شرکت اپل در آینده ای نزدیک باشیم.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مقایسه پردازنده های Kirin 970 با Qualcomm 845

نظرات در مورد : خبر های کوتاه از دنیای گوشی های هوشمند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *