با اصلی ترین ویژگی های آیفون 7 آشنا شوید

با اصلی ترین ویژگی های آیفون 7 آشنا شوید

تنها چند ماه است که از معرفی شدن دو گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس میگذرد. اما با این حال، شایعات زودتر از همیشه منتشر شدند و اکنون صحبت ها در مورد آیفون 7 است.

خبر ها یا در واقع شایعات جدید، از TrendForce منتشر شده اند . این منبع ادعا میکند که مشخصات اصلی آیفون بعدی در دو چیز خلاصه میشوند. مهم ترین آن ضد آب بودن و یا مقاومت در برابر نفوذ آب است و دیگری افزایش مقدار به 3 گیگابایت میباشد. این دو مورد ذکر شده، اصلی ترین ویژگی های آیفون بعدی هستند و همچنین دو مورد از تغییرات بزرگی است که در آیفون 7 شاهد خواهیم بود. این منبع در ادامه راجب به تفاوت دو نسخه ی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیز گفته ای داشت. طبق اظهارات آن، آیفون 7 با 2 گیگابایت رم و آیفون 7 پلاس با 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد اما هر دو مدل از این دستگاه با قابلیت ضد آب عرضه میشوند. آیفون های پیشین، مخصوصا 6 اس و 6 اس پلاس، در برابر آب مقاومت خوبی داشتند و با توجه به تست هایی که انجام شده بود این دستگاه در برابر آب تا حد زیادی دوام میاوردند. اما اپل تا کنون دستگاهی را تولید نکرده است که به طور رسمی بر قابلیت ضد آب بودن آن تاکیید شود.

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند. آیفون نسل 7 اولین گوشی اپل است که گواهی ضد آب بودن را دریافت میکند. آیفون های جدید در نیمه ی دوم سال آینده معرفی خواهند و همچنین یک آیفون 4 اینچی در سه ماه دوم 2016 معرفی میشود.

تا کنون اکثر گوشی های ضد آب تولید کمپانی سونی بودند؛ با این اوصاف اگر اپل نیز گوشی خود را ضد آب تولید کند رقابت آن با محصولات سونی در زمینه مقاومت در برابر آب میتواند بسیار جذاب باشد.

منبع: trendforce

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آی مک پرو 2022 با چیپ اپل عرضه می شود

نظرات در مورد : با اصلی ترین ویژگی های آیفون 7 آشنا شوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *