خبر جدید درباره Windows 10

خبر جدید درباره Windows 10

برای افزایش استفاده از ویندوز 10، ماکروسافت به کاربران اجازه استفاده رایگان از ورژن جدید سیستمم عامل خود به مدت 90 روز را میدهد. این غول ردموندی، در وبسایت مرکز تک نت خود لیستی از جزئیات این برنامه 90 روزه ارائه داد.
این کمپانی به طور جدی به کابران هشدار میدهد که اگر یک متخصص آی تی نیستند و یا به طور تخصصی دستگاه ها و یا شبکه های شرکت های بزرگ را اداره نمیکنند، این نرم افزار را نصب نکنند. انتظار میرود از آن جایی که ماکروسافت ادعا میکند این نسخه از ویندوز 10 را برای متخصصان آی تی طراحی کرده است، میزان درخواست برای دریافت این نسخه توسط متخصصانی که علاقه به امتحان Windows 10 Enterprise از طرف شرکتشان دارند، افزایش یابد. این کمپانی میگوید که این نسخه از ویندوز 10 با همان دستگاه هایی سازگار است که با ویندوز 8.1 سازگار هستند.
با تجه به این که Windows 10 Enterprise برای سازمان ها طراحی شده است، قابلیت هایی برای متخصصان آی تی به آن اضافه شده است، از جمله این قابلیت ها میتوان به ابزار های پیشرفته برای محافظت در برابر تهدید های امنیتی، امکان توسعه راحت تر ، به روز رسانی، و گزینه های پشتیبانی، ابزار های کنترلی و مدریت برنامه ها اشاره کرد. این موضوع همچنین به این معناست که نسخه جدید ویندوز شامل برنامه های محبوب Cortana و همچنین برنامه هایی مانند Mail, Calendar, People و Photos نمیشود. برنامه Windows Store نیز در این نسخه از ویندوز قرار داده نمیشود. با این حال نسخه امتحانی رایگان 90 روزه از این ویندوز میتواند به شما اجازه یک نگاه به طراحی این نسخه از ویندوز 10 بدهد.
برای دانلود ورژن رایگان شرکتی ویندوز 10 از طریق CNET، کاربران باید با اکانت ماکروسافتشان وارد شوند. برای از ورود، به کاربران اجازه کلیک روی دکمه ” برای ادامه عضو شوید ” داده میشود تا با ورود به صفحه شان بتوانندنسخه شرکتی ویندوز 10 را دانلود کنند. بعد از آن کاربران باید انتخاب کنند که ورژن 32 بیت از این ویندوز را میخواهند یا نسخه 64 بیت. با دنبال کردن دستورالعمل شما میتوانید این نرم افزار را دانلود و نصب کنید.
در روز چهر شنبه ملکروسافت اعلام کرد که ویندوز 10 برای 190 کشور به عنوان یک آپدیت مجانی برای ویندوز های 7/8/8.1 قابل دسترسی خواهد بود. در روز پنج شنبه کمپانی اعلام کرد که سیستم عامل ویندوز 10 روی بیش از 14 میلیون کامپیوتر در حال اجراست.

بیشتر بخوانید  آموزش : ویندوز 10 را بصورت اورجینال نصب نمایید.

 

منبع : gadgets.ndtv.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : خبر جدید درباره Windows 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *