حل مشکل گرافیک pes 2018

pes 2018

یکی از بازی هایی که بسیاری از گیمرها و افراد عاشق فوتبال همیشه از آن استفاده می نمایند، بازی pes 2018 می باشد. این بازی در بسیاری از کامپیوترها و کنسول های بازی نصب می باشد و اساسا طرفداران بسیار زیادی نیز در بین افراد دارد. بازی PES 2018 نسخه جدیدی از بازی Pro Evolution Soccer در سبک فوتبال است که در سال 2017 میلادی توسط کمپانی بازی سازی Konami ساخته شده و برای پلتفرم کامپیوتر PC نیز عرضه شده است.

این کمپانی قدرتمند در زمینه ی بازی سازی رسما اعلام نموده که هدف آن در ساخت بازی PES 2018 ، مشابه تر نمودن بازی به یک فوتبال واقعی می باشد. به شکلی که تجربه بازی کردن با pes 2018، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد! در خصوص گرافیک، امسال شاهد رقابت بسیار جذابی میان بازی های PES و فیفا هستیم. فیفا با استفاده از موتور FrostBit قطعا گرافیک بسیار جذابی را به کاربران ارائه خواهد کرد و بازی PES نیز کماکان از موتور قدرتمند Fox Engine به منظور تولید جلوه‌ های بصری خود استفاده می نماید که قدرت آن ها، در نسخه ۲۰۱۶ این بازی کاملا قابل مشاهده بوده است.

موتور قدرتمند Fox Engine با اینکه بسیار قوی می باشد و به عنوان مثال در بازی Metal Gear Solid V گرافیک بسیار جذابی توسط این موتور خلق شده است اما زمانی که برای اولین بار در سری بازی PES مورد استفاده قرار گرفت، در خلق فیزیکی طبیعی ناموفق بود. در ادامه قصد داریم روش های حل مشکل گرافیک pes 2018 را برای شما شرح دهیم.

حل مشکل گرافیک pes 2018

  • روش اول

به منظور رفع کندی بازی می توانید وارد منوی Setting بازی شده و گزینه ی Render Setting را بر روی Low قرار بدهید.

pes 2018

  • روش دوم

از پچ تنظیم فریم استفاده نمایید

تنها لازم است که پچ را از اینجا دانلود نموده و سپس آن را استخراج نمایید -> به محل نصب بازی رفته -> وارد پوشه Data شوید -> فایل dt00_x64.cpk را پیدا کرده و از آن یک نسخه ی پشتیبان تهیه نمایید -> در نهایت فایل استخراج شده را در این بخش Paste نمایید.

در نهایت به منظور روان تر شدن بازی از روش اول  + این روش  استفاده نمایید + اینکه رزولوشن بازی را بر روی حداقل رزولوشن تنظیم نمایید + Frame rate  را بر روی 60 قرار دهید.

بیشتر بخوانید  بهترین بازی های اکشن 2024

pes 2018

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

3.8/5 - (6 امتیاز)

نظرات در مورد : حل مشکل گرافیک pes 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *