حل مشکل طرح رجیستری گوشی های هوشمند

طرح رجیستری

یکی از مسائلی که سبب شد در بازار گوشی های هوشمند داخل کشور قاچاق گوشی متوقف شود، اجرای طرح رجیستری بود. پیش از اجرای این طرح تمامی گوشی های هوشمند به صورت قاچاق وارد کشور می شد و بسیاری از افراد به هر قیمت مختلفی اقدام به خرید یک گوشی هوشمند می نمودند. در این میان برخی از افراد به هنگام خرید یک گوشی هوشمند واقعا نمی دانند که چگونه باید از رجیستر بودن گوشی خود مطلع باشند؟! در ادامه قصد داریم اطلاعاتی را در این خصوص برایتان یادآوری نماییم.

ورود به سامانه همتا

به منظور استعلام رجیستری گوشی های هوشمند تنها باید شماره سریال پشت دستگاه را با شماره گیری #7777* ورود به سامانه ی همتا و در نهایت انتخاب عدد 1 برای دریافت استعلام از اصالت گوشی اقدام نمایند. پس از انجام این اقدامات بلافاصله یک پیامک دریافت خواهید کرد که گزارش وضعیت گوشی هوشمند شما را اطلاع می دهد. در ادامه مراحل اجرای این موضوع را به صورت تصویری برای شما به نمایش درآورده ایم.

نحوه ورود به سامانه همتا

  • شماره گیری *۷۷۷۷#

  • انتخاب گزینه 1. استعلام اصالت

  • شماره سریال گوشی (IMEI) خود را وارد نمایید. برای دسترسی به شماره سریال گوشی خود می توانید کد #06#* را شماره گیری نمایید.

  • پس از کلیک بر روی گزینه ی SEND باید منتظر دریافت یک پیامک باشید.

باید درخصوص طرح رجیستری به شما بگوییم که هنوز این طرح بر روی تبلت ها اجرایی نشده است و اکنون تنها محدود به گوشی های هوشمند برندهای مختلف می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

1/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  فبلت ها بیشترین فروش را در سال 2014 خواهند داشت!

نظرات در مورد : حل مشکل طرح رجیستری گوشی های هوشمند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *