حل مشکل شورتکات شدن فلش مموری

فلش مموری

شورتکات شدن فلش مموری | یکی از ویروس هایی که بسیاری از کاربران را کلافه نموده است ویروس شورتکات می باشد که اساسا در ابتدا در یک کامپیوتر وجود دارد و پس از اتصال اولین فلش مموری به همان کامپیوتر سبب انتقال ویروس از کامپیوتر به سمت فلش مموری می گردد. ممکن است اجرای این ویروس در کامپیوتر شما سبب ایجاد مشکلات و مسائل اساسی گردد و همین امر با اتصال فلش به کامپیوتر به داخل فلش مموری نیز انتقال یافته و تمامی اطلاعات با ارزش شما از دسترستان خارج گردد.

شورتکات شدن فلش مموری

در ابتدا باید بگوییم که در صورت مشاهده ی چنین ویروسی در ویندوز کامپیوترتا تنها را برطرف کردن و حذف این ویروس، تعویض ویندوز می باشد، زیرا هیچ یک از آنتی ویروس ها توانایی شناسی این ویروس و حذف آن را ندارند. در این بخش تصمیم داریم که نحوه ی حل این مشکل را برای شما شرح دهیم و باید بگوییم که برای برطرف کردن این مسئله نیازی به نصب نرم افزار خاصی نمی باشد زیرا این بدافزار به هنگام ورود به کامپیوتر تمامی ویژگی های فلش های متصل به کامپیوتر را تغییر می دهد و نیازی به نصب نرم افزار خاصی برای مقابله با آن نمی باشد.

حل مشکل شورتکات شدن فلش مموری

  • در ابتدا با فشردن کلیدهای ترکیبی Win + R صفحه ی Run ویندوز خود را فعال کنید و عبارت cmd را در این بخش تایپ نمایید. سپس از داخل My Computer نام درایو فلش خود را پیدا کنید و در صفحه ی cmd عبارت زیر را تایپ کنید.

attrib -r -a -s -h *.* /s /d

فلش مموری

اکنون اینتر را بزنید و تمام …

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ویروسی شدن کامپیوتر چه نشانه هایی دارد؟

نظرات در مورد : حل مشکل شورتکات شدن فلش مموری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *