حساب کاربری امیر تتلو در اینستاگرام بسته شد

امیر تتلو

شبکه اجتماعی اینستاگرام این روزها به یکی از پر کاربردترین اپلیکیشن ها در گوشی های هوشمند تبدیل شده است. برخی از افراد در پیج خود پست هایی را منتشر می کنند که به نوعی ناقض حقوق بشر می باشد و یا توهینی به ادیان و یا افراد مختلف می باشد.

امروز صفحه کاربری خواننده ی سبک رپ فارسی‌ زبان با نام امیر تتلو در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام بسته شد. این کار اینستاگرام بعد از آن صورت گرفت که تعداد زیادی از کاربران، بعد از انتشار استوری‌ های دعوت‌ کننده به خشونت بر علیه زنان، صفحه‌ ی این شخص را ریپورت نمودند. با اینکه خود شبکه اجتماعی اینستاگرام تا زمان انتشار این گزارش واکنشی درخصوص این موضوع نشان نداده است ولی یکی از خبرنگاران شبکه ی BBC عنوان نمود که اینستاگرام بسته شدن حساب کاربری این فرد را به علت زیر پا گذاشتن قوانین اینستاگرام اعلام نموده است و به زودی نیز بیانیه ای در همین خصوص منتشر خواهد کرد.

امیر تتلو

پس از انتشار استوری های این فرد در اینستاگرام عده ی زیادی از کاربران چندین استوری منتشر نمودند و کمپینی با عنوان #ریپورت_تتلو تشکیل دارند تا هر چه سریعتر پیج این فرد مسدود شود. علت راه‌اندازی چنین کمپینی، انتشار تصاویر و متن هایی رکیک بر علیه زنان و تشویق مردان به خشونت بر علیه زنان است. دامنه ی این کمپین تنها در خود اینستاگرام نبوده بلکه به شبکه ی اجتماعی توییتر نیز سرایت پیدا کرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: توییتر، اینستاگرام

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حساب کاربری امیر تتلو در اینستاگرام بسته شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *