حذف صفحات اسپیس ایکس و تسلا از فیسبوک!

فیسبوک

این روزها در خبرها نام ایلان ماسک را شاید زیاد شنیده باشید و قطعا اسپیس ایکس و تسلا را که به این فرد تعلق دارد زیاد به گوشتان خورده است. حتی در اینستاگرام و توییتر نیز شاید بارها و بارها هشتگ های مختلفی را منتسب به این فرد دیده باشید. اخیرا در طی یک حرکت جمعی هشتگ deletefacebook# بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و گویا ایلان ماسک نیز به این جمع پیوسته است و صفحات مربوط به تسلا و اسپیس ایکس را که میلیون ها دنبال کننده داشت از فیسبوک حذف کرده است.

این مسئله پس از رسوایی فیسبوک در قرار دادن اطلاعات شخصی کاربرانش در اختیار کمبریج آنالیتیکا شروع شد و تاکنون نیز ادامه یافته است. پس از انتشار این خبر هشتگ مذکور به سرعت در توییتر ترند شد و در این میان ایلان ماسک با برایان اکتون، موسس واتساپ به مذاکره پرداخت پس از این مسئله کاربران زیادی در توییتر از ایلان ماسک پرسیدند که پس از این ماجرا چرا هنوز صفحات تسلا و اسپیس ایکس در فیسبوک وجود دارند؟

ایلان ماسک در پاسخ به این کاربران گفت از وجود این صفحات مطلع نبوده و در اسرع وقت برای حذف صفحات این دو شرکت از فیسبوک اقدام خواهد کرد. هم اکنون نیز صفحات مربوط به اسپیس ایکس و تسلا در فیسبوک وجود ندارند. اما ایلان ماسک از حذف صفحه اینستاگرام خود خودداری کرد و گفت اینستاگرام به اندازه ی کافی یک اپلیکیشن مستقل می باشد و نرم افزار خوبی به شمار می رود و لازم به ذکر است که ایلان ماسک همیشه در اینستاگرام بسیار فعال تر از فیسبوک بوده است.

در این میان ممکن است پس از پایان این رسوایی ها صفحات مربوط به این دو شرکت دوباره در فیسبوک آغاز به کار کنند و بازگردانده شوند ولی هم اکنون این دو صفحه تنها صفحاتی هستند که بیشترین آسیب را دیده اند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حذف صفحات اسپیس ایکس و تسلا از فیسبوک!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *