حذف دوربین سلفی از گوشی های آینده اوپو و سامسونگ بر اساس پتنت های جدید

دوربین سلفی

حذف دوربین سلفی | همانطور که می دانید کمپانی هایی نظیر اپل و سامسونگ تا به امروز پتنت های بسیاری را به ثبت رسانیده اند که اخیرا پتنت های ثبت شده ی سامسونگ حاکی از آن است که قصد دارد یک نمایشگر جدید به گوشی های خود بیافزاید و این کار اساسا دوربین سلفی گوشی های هوشمند این کمپانی را بلا استفاده می نماید. این کمپانی اخیرا از پتنت صفحه نمایش انعطاف پذیر نیز قصد دارد برای تولید گوشی هوشمند خود استفاده نماید.

دوربین سلفی

گویا این نمایشگر اضافه ای که کمپانی سامسونگ قصد دارد به گوشی های هوشمند خود اضافه نماید از نوع صفحه نمایش های انعطاف پذیر می باشد ولی بر اساس پتنت منتشر شده جزئیات زیادی در این خصوص اعلام نگشته است. کمی که بررسی انجام دادیم، گویا کمپانی چینی تولیدکننده ی گوشی های هوشمند به نام اوپو نیز همانند سامسونگ قصد دارد با افزودن صفحه نمایش دوم دوربین سلفی گوشی های هوشمند خود را حذف نماید تا افراد برای عکس سلفی از دوربین اصلی دستگاه خود با استفاده از صفحه نمایش دوم اقدام نمایند.

دوربین سلفی

بر اساس همین پتنت کاربران می توانند با دوربین اصلی گوشی‌های بعدی این دو کمپانی که اساسا از کیفیت بالاتری نسبت به دوربین سلفی بهره می‌ برند، از خود عکس بگیرند و در همان لحظه نیز تصاویر را در صفحه نمایش دوم مشاهده نمایند. اگر چنین پتنتی اجرایی شود قطعا تعبیه شدن دوربین سلفی در گوشی های هوشمند معنایی نخواهد داشت و کم کم به فراموشی سپرده خواهند شد.

دوربین سلفی

در بخش دیگری از پتنت ارائه شده توسط کمپانی سامسونگ به یک سیستم دیگر اشاره شده است. کاربران گوشی های آینده ی این کمپانی می توانند قسمتی از صفحه نمایش دستگاه خود را خم کرده و از آن به عنوان صفحه نمایش دوم برای دوربین سلفی استفاده نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروفرهای سامسونگ دنیای متفاوت برای کدبانو خانه

نظرات در مورد : حذف دوربین سلفی از گوشی های آینده اوپو و سامسونگ بر اساس پتنت های جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *