حذف دائم و موقت اکانت در تلگرام

حذف دائم اکانت تلگرام

حذف اکانت تلگرام: گاهی برخی از کاربران به دلایلی دوست دارند اکانت تلگرام خود را به صورت دائمی حذف کنند.برای اینکار باید گام های زیر را انجام دهید.نرم افزار ارتباطی تلگرام، در حال حاضر محبوب ترین اپلیکیشن در این سبک است. اگر با این اپ کار کرده باشید حتما متوجه کارایی بالا و سرعت آن در انتقال اطلاعات شده اید. اما عده ی زیادی در کاربران وجود دارند که به دلایل گوناگون قصد دارند حساب کاربری یا اکانت خود را در تلگرام حذف یا به عبارت دیگر مسدود سازند که در این صورت ساخت کانال تلگرام شما نیز ای بین خواهد رفت، اما چگونه؟ ( با زوم تک همراه باشید).

ویدئوی آموزشی حذف دائم اکانت تلگرام

برای اینکه راحت بتوانید اکانت تلگرامتون رو حذف کنید پیشنهاد میکنم ویدئوی زیر رو هم ببینید که بصورت کامل مراحل دیلیت اکانت تلگرام رو برای شما عزیزان آموزش میده با ما همراه باشید.چگونه دیلیت اکانت تلگرام را انجام دهیم ؟ در اپلیکیشن تلگرام، گزینه ای برای حذف حساب کاربری موجود نیست و تنها مورد مربوط به این قضیه، گزینه ای است که میتوانید انتخاب کنید تا پس از اینکه دیگر به فعالیتتان در تلگرام ادامه ندادید طی چند ماه اکانت شما به شکل خودکار حذف شود. اما ما اکنون میخواهیم راهی را به شما آموزش دهیم که به راحتی حساب خود را حدف کنید.



خب بعد از اینکه این ویدئو رو مشاهده کردید ، گام های اساسی برای حذف اکانت دائمی تلگرام در ادامه قرار گرفته ، برای این کار ابتدا بایدوارد سایت تلگرام بشید ، آدرس اینترنتی وب سایت تلگرام برای حذف اکانت دائم قرار گرفته :

گام اول) برای شروع باید به آدرس زیر مراجعه کنید.( https://my.telegram.org/deactivate )

گام دوم) در این قسمت شماره خود را وارد کنید .( در صورتی که در ایران زندگی می کنید باید پیشوند 98+ را به شماره خود اضافه کنید)

گام سوم ) وارد برنامه تلگرامتان شوید ، در این قسمت کدی برایتان ارسال می شود که در بخش های بعدی لازمتان می شود.

گام چهارم) در این بخش کدی که برایتان ارسال شده را در قسمت Confirmation code وارد کنید.

بیشتر بخوانید  تلگرام بلک بری

گام پنجم )حالا  Done  را کلیک کنید.

گام اخر ) بر روی Yes، delete my account کلیک کنید و برای همیشه اکانت تلگرامتان را حذف کنید.

حذف اکانت دائمی تلگرام 

4/5 - (43 امتیاز)

نظرات در مورد : حذف دائم و موقت اکانت در تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *