حذف جک های 3.5 میلی متری خوب است یا نه؟

جک های 3.5 میلی متری

حذف جک های 3.5 میلی متری : در دنیای تکنولوژی , بلوتوث یکی از دستگاه هایی است که مسیر پر پیچ و خمی را برای پیشرفت خود طی کرده است. تعداد گوشی های هوشمندی که بدون اتصال جک هدفون تولید می شوند بسیار کم هستند , اما این تعداد رو به افزایش بوده و هم اکنون پرچم داران اندروید از شرکت های مختلف نیز در این دسته قرار گرفته اند.

سیستم صوتی بلوتوث در طی سال ها پیشرفت خوبی داشته است. کدک‌ های LDAC و AAC,  AptX، ،AptX-HD نشان دهنده پیشرفت سیستم صوتی موبایل ها نسبت به نسل های قبلی شده است.

اندروید اوریو کدک‌ های جدیدی را برای انواع گوشی های هوشمند ارائه داد. هر چند شرکت ها تمام تلاش خود را می کنند که مشکلات بولوتوث ها را بر طرف نمایند اما باز هم اختلالاتی در این سیستم صوتی وجود دارد اما به دور از انصاف است که بگوییم این هندزفری های بولوتوثی به طور کلی بد و غیر قابل استفاده هستند.

برای استفاده از آپ دیت اندروید اوریو , باید مدتی منتظر بمانیم اما با همه تلاش ها , فایل‌ های موسیقی توسط هدفون های بولوتوثی به صورت فرمت‌ های با اتلاف رمزگذاری می‌ شوند و حتی فرمت‌ های بی‌اتلاف نیز با استفاده از این هدفون ها به صورت فرمت‌ های با اتلاف‌ تر رمزگذاری می گردند.

با همه این ها هنوز هم هدفون های بلوتوثی که در سال 2017 تولید می شوند همانند محصولات 2004 بوده و همه صدا هایی که باید پخش شوند , ابتدا رمزگذاری شده و سپس هدفون بلوتوثی آن را دریافت می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت adaptive ANC در هدفون ها چیست

نظرات در مورد : حذف جک های 3.5 میلی متری خوب است یا نه؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *