حذف تیک دوم در تلگرام

حذف تیک دوم در تلگرام : هنگامی که پیامی در تلگرام برای شما ارسال می شوید وقتی آن را بخوانید در کنار پیغام ارسال شده دو تیک زده می شود. برای شخصی که پیام را می فرستند مهم است که بداند آیا شما آن را خوانده اید یا خیر.

گاهی ممکن است کسی بخواهد که این دو تیک زده نشود و به معنی دیگر شما پیغام را در تلگرام خوانده باشید ولی در کنار پیغام دریافتی تیک دوم ظاهر نشود و شما نمی خواهید که مخاطب متوجه شود که پیغامش را خوانده اید.

اگر می خواهید این کار را انجام دهید باید تنظیماتی را بر روی تلگرام خود انجام بدهید که در ادامه به آن اشاره کرده ایم . با زوم تک همراه باشید.

در ابتدا باید به تنظیمات تلگرام خود بروید  و به بخش Notification and sounds وارد شوید. در قسمت Popup Noًtification  چندین گزینه برای شما نشان داده می شود که برای حذف تیک دوم در تلگرام باید از آنها استفاده نمایید.

اگر می خواهید چگونگی اعلام دریافت پیام در تلگرام را مشخص نمایید باید یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنید:

تیک دوم لپ تاپ

No popup: اگر شما این گزینه را فعال نمایید دیگر روی گوشیتان پنجره نمایش پیام دریافتی ظاهر نمی شود.

Only when screen on: اگر این گزینه را انتخاب کنید وقتی صفحه نمایش گوشیتان روشن باشد و در حال کار با آن باشید بر روی صفحه تان پیغام جدید به شکل پنجره پاپ آپ بر روی صفحه برای شما به نمایش در می آید و شما می توانید بدون اینکه تیک دوم در کنار آن زده باشد آن را بخوانید.

Only when screen off: در صورتی که شما این گزینه را انتخاب نمایید اگر گوشیتان قفل باشد و همچنین صفحه نمایش خاموش باشد برای شما پنجره پیغام جدید به نمایش در می آید . در این وضعیت تیک دوم زده نمی شود و شما به آسانی می توانید پیام دوستان خود را بخوانید.

Always show popup: این گزینه در واقع ترکیبی از دو موارد بالا می باشد. یعنی اگر گوشی قفل باشد یا صفحه نمایش گوشی روشن باشد ، پیام جدید به شکل پاپ آپ برای شما به نمایش در می آید. لازم است بدانید که در این حالن تیک دوم در کنار پیام های دریافتی زده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید  آپدیت تلگرام

 

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : حذف تیک دوم در تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *