حدود 1.5 میلیون حساب کاربری جعلی در فیسبوک حذف شد

حساب کاربری جعلی در فیسبوک

این روزها به دلیل ایجاد احزاب سیاسی و شکل گیری تشکل های اجتماعی نامتعارف از طریق شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، صاحبان این شبکه ها تصمیم گرفتند تا یک غربالگری در کاربران و حساب های کاربری ایجاد نمایند. به همین خاطر، فیسبوک نیز تصمیم گرفت تا تغییراتی را در حساب های کاربری خود ایجاد نماید و افرادی که دارای حساب های کاربری جعلی هستند بر اساس پارامترهای شکل گرفته توسط کاربر حذف نماید.

حساب کاربری جعلی در فیسبوک

بر اساس آمار گزارش‌شده از سوی شبکه اجتماعی فیسبوک گویا این غول فناوری دنیا تصمیمی اساسی گرفته است تا با موضوعاتی نظیر عبارات نفرت‌ انگیز، تبلیغات نابهنجار تروریستی، متن های خشونت‌ آمیز در تشکل های اجتماعی و همچنین حساب‌ های جعلی برخوردی قاطع صورت دهد. بر اساس گفته ی مدیرعامل فیسبوک، تعداد زیادی از حملات سایبری از سوی حساب‌ های جعلی انجام می گردد. این شبکه ی اجتماعی کاربردی در تعیین و پیشگیری از نقض قوانین انتشار محتوا، حتی پیش از تکمیل مطلب و ارسال گزارش آن، خیلی بهتر شده ‌است. بر اساس گزارشات منتشر شده از سوی این شبکه ی اجتماعی، تقریبا 95.9 درصد از متن های خلاف مقرارت انتشار محتوا، پیش از اینکه Index گردند، تشخیص داده خواهند شد.

فیسبوک

شبکه اجتماعی فیسبوک تحت نظارت دائم در خصوص  عدم انتشار تبلیغات نادرست قرار گرفته است. این کمپانی ، در طی رسوایی اخیر که تقریبا 50 میلیون حساب کاربری را تحت شعاع قرار داده است، مورد انتقادات بسیار زیاد و همچنین در سطحی وسیع قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حدود 1.5 میلیون حساب کاربری جعلی در فیسبوک حذف شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *