حجم باتری آیفون های جدید مشخص شدند

در کنفرانس هایی که شرکت آمریکایی اپل برگزار کرده و محصولات خود را معرفی یا آن ها را نقد و بررسی میکند معمولا اشاره ی دقیق و مستقیمی به مشخصات فنی و سخت افزاری دستگاه های خود نمی کند.لذا پس از گذشت چند روز از رونمایی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هنوز حجم باتری های آن ها به صورت دقیق مشخص نبود.اما اکنون که اپل مجوز حضور آیفون ها در بازار چین کسب کرده است مشخصات فنی بیشتری از دستگاه تعیین شد.با ما همراه باشید.

در کنفرانس شرکت اپل، عنوان شد که باتری آیفون های جدید با هر بار شارژ 1 تا 2 ساعت بیشتر از آیفون های نسل قبلی دوام می آورد.اما حالا مشخص شده است که حجم باتری چند میلی آمپر افزایش یافته و آیفون ۷ دارای یک باتری 1960 میلی آمپری است.در آیفون 7 پلاس هم حجم باتری از 2750 به 2900 میلی آمپر افزایش پیدا کرده است.

این حجم باتری برای آیفون 7 که به نوعی پرچمدار جدید شرکت اپل خواهد بود در برابر پرچمداران شرکت های رقیب کمتر است اما اپل با بهینه سازی عملکرد دستگاه های خود موجب می شود که با حجم باتری کمتر طول عمر مناسبی را داشته باشند.

در سال گذشته، مشخص شد که حجم باتری آیفون 6s از باتری آیفون 6 کمتر است. آیفون 6s به باتری 1715 میلی آمپری مجهز شده بود در حالی که سال 2014، اپل اسمارت فون خود را با باتری 1810 میلی آمپری عرضه کرد.

افزایش حجم باتری آیفون 7 در حالی است که ضخامت تلفن همراه بیشتر نشده است.احتمالا دلیل این کار حذف درگاه هدفون و افزایش ظرفیت فضایی که در اختیار باتری بوده است خواهد بود. همانطور که پیش از این گفتیم، باتری آیفون ۷ پلاس هنوز هم از باتری به کار گرفته شده در آیفون 6 پلاس کوچک تر است زیرا اسمارت فون ساخته شده در سال 2014، به باتری 2910 میلی آمپری مجهز شده بود اما هم اکنون جدیدترین موبایل پلاس اپل یعنی آیفون 7 پلاس یک باتری 2900 میلی آمپری دارد.

در نهایت باید صبر کنیم و ببینیم که چیپست A10 اپل که به یک پردازنده ای چهار هسته ای مجهز شده است، آیا می تواند در بهبود عملکرد و همچنین افزایش عمر باتری دستگاه موثر باشد یا خیر.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حجم باتری آیفون های جدید مشخص شدند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *