جنگل مرگ ( ژاپن )

اگر در توکیو قدم بزنید و به اطراف توجه کنید با خودتان فکر می کنید که امکان افسرده بودن در این کشور وجود ندارد ولی شما اشتباه می کنید چون امروزه ژاپن یکی از بیشترین آمار خودکشی را در جهان دارد.

در سال 2014- 25.000 نفر در سن های 20 تا 44 سال خودکشی کردند و این آمار نشان می دهد که 71 درصد این تعداد را مردان تشکیل می دهد و طی تحقیق توسط سازمان امنیت ملی علت 65 درصد خودکشی ها به خاطر بیکاری گزارش شده است.

در تاریخ ژاپن نمونه های بسیاری از خودکشی به سبک سامورایی ها مشاهده می شود و مردم آن ها خودکشی را گناه نمی دانند و این عمل را تنها به عنوان برداشتن بار مسئولیت از روی دوش خود توصیف می کنند.

می توان گفت که 90 درصد خودکشی ها در جنگل Aokigahara انجام شده. این جنگل که با وسعت 3.500 هکتاری با پوشش وسیعی از درختان یکی از محبوب ترین محل برای خودکشی در سراسر جهان می باشد که امروزه مردم زیادی از کشور های دیگر برای خودکشی به ژاپن سفر می کنند و در صورت وارد شدن به جنگل شما شاهد اجساد زیادی که به روش های مختلف خودکشی کردند خواهید بود.

از دیگر خصوصیات این جنگل این است که قطب نما کار نمی کند و دلیل آن هم میدان مغناطیسی می باشد که در جنگل حاکم است و جنگل به دلیل پوشش گیاهی انبوه خود همیشه تاریک است و احتمال اینکه راه خود را گم کنید کم نیست. ( گم کردن راه = احتمال مرگ)

Image titleImage result for dead forest japanImage result for suicide forest japanImage result for dead forest japan pictures

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جنگل مرگ ( ژاپن )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *