جلوگیری از هک شدن صفحه ی اینستاگرام

اینستاگرام

این روزها اپلیکیشن اینستاگرام در میان کاربران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است و در همین بحبوحه خبرهایی مبنی بر هک شدن این شبکه ی اجتماعی نیز بسیار به گوشی می رسد. قابلیتی که فیسبوک پس از خرید این شبکه ی اجتماعی به منظور افزایش امنیت آن طراحی کرده است، قابلیت تایید هویت دو مرحله ای می باشد که کاربران با چند روش ساده به راحتی می توانند از هک شدن صفحه ی اینستاگرام خود جلوگیری نمایند.

  1. در ابتدا پس از اجرای اپلیکیشن در گوشی اندرویدی و یا آیفون خود، از منوی پایین صفحه وارد پروفایل خود شوید. (در گوشی های اندرویدی باید بر روس سه نقطه ی بالا سمت راست کلیک کنید ولی در نسخه ی آیفون باید بر روی آیکون چرخ دنده کلیک نمایید.)
  2. در این مرحله، در صفحه ای که برای شما نمایش داده می شود بر روی گزینه ی Two factor Authentication کلیک کنید.
  3. سپس گزینه ی Require Security Code را فعال نمایید.
  4. در پنجره ی پاپ آپ ظاهر شده بر روی گزینه ی Turn on کلیک کنید.

پس از انجام مراحل بالا، از سوی اینستاگرام به شماره تماس شما یک کد هویت ارسال می گردد که باید آن را وارد نمایید. توجه داشته باشید اگر از قبل شماره تماس خود را در پروفایل اینستاگرام خود وارد نکرده اید، باید قبل از انجام این مراحل، در ابتدا شماره تلفن خود را وارد نموده و سپس اقدام به انجام این کار نمایید.

پس از این مرحله نیز خود اپلیکیشن اینستاگرام برای شما تعدادی بک آپ کد برایتان نمایش می دهد که به راحتی باید از آن ها اسکرین شات بگیرید تا اگر زمانی از اینستاگرام خود خارج شدید و دوباره خواستید وارد شوید و کد برایتان پیامک نشد، می توانید از یکی از این کدها برای ورود استفاده نمایید.( توجه کنید که این کدها هرگز به دست شخص دیگری نیوفتد).

در نهایت پروفایل اینستاگرام دارای امنیت بالایی است که کسی غیر از شما نمی توانید به پروفایل شما دسترسی پیدا کند، زیرا علاوه بر رمز عبور باید یک کد تایید هویت دیگر نیز وارد گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه حساب اینستاگرام را حذف کنیم + تصاویر راهنما

نظرات در مورد : جلوگیری از هک شدن صفحه ی اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *