جعبه گشایی شرکت اپل از TV 4K

TV 4K

شرکت آمریکایی محبوب و معروف اپل در طی ماه سپتامبر در کنفرانس موسوم به ۱۲ سپتامبر، از دستگاه تی وی باکس جدید و زیبای خود به نام اپل TV 4K رونمایی کرد. این دستگاه قادر به نمایش محتوا های سریالی و فیلم با کیفیت 4K می باشد. قیمت این دستگاه به نسبت امکانات و قابلیت هایی که دارد خوب است و چیزی حدود ۱۷۹ دلار است و اخیرا در تاریخ ۱۵ ماه سپتامبر سال جاری شاهد عرضه ی آن با همین قیمت بوده ایم.

این شرکت آمریکایی بزرگ هر ساله نسل جدید از اپل تی وی ها را عرضه می کند و سال جاری نیز به معرفی نسخه ی جدید با ویژگی محتوا ی 4K می پردازد. این نسخه ی جدید به نسبت رقیبانش و یا نسخه های قدیمی ترش ویژگی های بزرگی برایش در نظر گرفته شده است و همچنین دارای طراحی ساده و مناسبی است. در حالی که مدت زیادی از عرضه و رو نمایی این دستگاه نگذشته است اما به تازگی جعبه گشایی از این دستگاه صورت گرفته است که می تواند محتویات جعبه دستگاه را به خوبی نشان دهد.

TV 4Kمحتویات جعبه شامل:

خود دستگاه

کنترل دستگاه

کابل یو اس بی لایتنینگ (USB Lightning)

کابل پاور

و راهنمای داخل جعبه

اخیرا کمپانی اپل با عرضه ی سری جدید دستگاه های هوشمند خود توانست بسیاری از کاربران را حیرت زده کند و TV 4K نیز یکی از همین دستگاه ها می باشد که نسبت به سایر تی وی باکس ها برتری دارد و بسیاری از کمپانی ها گویا قصد دارند هم اکنون برای رقابت با این تی وی باکس محصولات جدید خود را ارائه دهند و در این زمینه نیز با اپل رقابتی را آغاز نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جعبه گشایی شرکت اپل از TV 4K

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *