جشنواره 444 برای علاقه مندان به گوشی ال جی G4

جشنواره 444 ال جیG4

با انتشار خبر رونمایی از G4 علاقه مندان محصولات ال جی با شور و اشتیاق زیادی منتظر ارائه آن در بازار بودند . G4 بر اساس کاربر محوری ، حس زیبایی ، تجربه ی بصری عالی طراحی و ساخته شده است. دروبین فوق العاده خوب آن در نظر بیشتر کاربران گوشی های هوشمند بهترین دوربینی است که روی یک گوشی همراه نصب شده است. طراحی زیبا با رابط کاربری گرافیکی و طراحی خارجی Slim Arc کاربر را مبهوت خودش می کند.

جشنواره 444 ال جیG4

شرکت ال‌جی تصمیم گرفته تا در جشنواره ای با عنوان  444 در ایران علاقه‌مندان به گوشی ال جی G4 را غافلگیر کند و  پرچمدار هوشمند خود را در مراسمی ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان و علاقه‌مند محصولات ال جی قرار دهد. جشنواره 444 در دو بخش آنلاین و حضوری برگزار خواهد شد.

بخش آنلاین جشنواره 444

علاقه‌مندانی که می خواهند ال جی G4 را پیش خرید کنند می توانند از تاریخ 11 لغایت 26 خرداد ماه 1394 با مراجعه به وب‌ سایت ال‌جی G4 به آدرس www.lg.com/ir/g4preorder جهت پیش‌ خرید گوشی ال‌جی G4 ثبت ‌نام کنند. اما بعد از ثبت نام قرعه کشی در تاریخ 27 خرداد 1394 انجام خواهد شد. وبه برندگان جوایزی را اهدا خواهد شد .جوایز این قرعه کشی به شرح زیر است :

  • کارت هدیه نقدی به ارزش 20 میلیون ریال برای 44 نفر
  • کارت هدیه نقدی به ارزش 8 میلیون ریال برای 444 نفر

برندگان بخش آنلاین تا 31 تیرماه فرصت خواهند داشت تا گوشی G4 با گارانتی طلایی 2 ساله ال‌جی خریداری کرده و عکس مدارک زیر را توسط ایمیل ثبت‌نام در قرعه‌کشی خود به آدرس ایمیل 444event@kavoshgrp.com ارسال نمایند.

  • عکس کارت گارانتی طلایی 2 ساله ال‌جی
  • عکس جعبه گوشی از قسمت شماره سریال و IMEI
  • عکس گوشی G4 به همراه جعبه
  • عکس واضح از فاکتور خرید

اسامی برندگان بخش آنلاین جشنواره در تاریخ 30 خردادماه به صورت آنلاین و تلفنی اعلام و جوایز پس از بررسی مدارک توسط تیم ال‌جی برای برندگان توسط پست ارسال خواهد شد.

بخش حضوری جشنواره 444 ال جی

بخش حضوری جشنواره 444 ال جی در روز سه شنبه 26 خرداد 1394 از ساعت 10 صبح لغایت 3 بعد از ظهر در بازار چارسو ، طبقه ی همکف غرفه ی ال جی برگزار خواهد شد . از علاقه مندان به گوشی ال  جی G4 و سایر محصولات  ال جی می توانند به این آدرس مراجعه نماییند. و کارت شرکت در قرعه کشی را دریافت نمایند.(تعدادکارت قرعه کشی محدود می باشد ) قرعه کشی در همان روز و در ساعت 5 بعد از ظهر با حضور شرکت کنندگان برگزار خواهد شد. و جوایز این قرعه کشی جشنواره 444 حضوری به شرح ذیل است :

  • 44 عدد گوشی G4 برای 44 نفر به صورت رایگان
  • 44 عدد گوشی G4 برای 44 نفر با 44 درصد تخفیف
  • 444 عدد گوشی G4 برای 444 نفر با 10 درصد تخفیف

جهت دریافت تخفیفات ذکر شده، برندگان باید در همان روز از فروشگاه گلدیران چهارسو گوشی G4 خریداری نمایند.

در مورد شرکت ال‌ جی الکترونیکس

شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم خانگی است که 87 هزار پرسنل در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزارمیلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب و کار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه‌تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به عنوان  ENERGY STAR Partnerدر سال 2013 شناخته شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیکس، لطفاً به وب‌سایت (http://www.lg.com/ir ) و وبلاگ فارسی (http://lgblog.ir/) این شرکت مراجعه کنید.

 روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران : آقای کاوه مفتخری

  شماره تماس : 26205940

  ایمیل : kaveh.moftakhari@lge.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جشنواره 444 برای علاقه مندان به گوشی ال جی G4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *