دانلود جزوه تمامی لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور

لغت زبان انگلیسی تمامی پایه ها

دانلود جزوه تمامی لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور : بسیاری از دانش آموزان برای آمادگی برای کنکور نیاز به جزوه های آموزشی زیادی دارند ، یکی از درس های بسیار پر رقابت در کنکور سراسری ، درس زبان انگلیسی است .

آموزش لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور

آموزش تمامی لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور یکی از موضوعات بسیار کاربردی برای داشتن رتبه ای مناسب در کنکور سراسری است ، از این رو سعی کرده ایم در این مقاله یکی از پر کاربردی ترین جزوه های آموزشی را برای لغات انگلیسی پایه ها در اختیار شما قرار دهیم.

اگر شما هم به دنبال شرکت در کنکور سراسری 97 و سالهای دیگر هستید حتما از جوزه تمامی لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور استفاده کنید. برای راحتی شما ما لینک دانلود این جزوه را برای شما قرار داده ایم و امیدواریم این جزوه برای شما مفید باشد.

جزوه پیش رو شامل تمامی لغات معنی سال چهارم متوسطه ، تمامی لغات انگلیسی سال سوم  و تمامی لغات خارج از کتاب که در کنکور سراسری باید بدانید. وجود دارد. در این جزوه شما می توانید تمامی لغات انگلیسی را به همراه معنی شان برای تمامی پایه ها داشته باشید.

شایان ذکر است این مجموعه لغات زبان انگلیسی برای تمامی پایه ها برای کنکور توسط استاد رضا قدری تهیه و توزیع شده است. تشکر ویژه ای از استاد قدری برای ارسال فایل های مورد اشاره داریم.

لینک دانلود جزوه تمامی لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور :

برای دانلود جزوه تمامی لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور کلیک کنید.

برای راحتی شما فایل ها در فایل زیپ قرار گرفته است برای مشاهده تمامی فایل ها آنها را از حالت زیپ در آورید. فرمت فایل ها  پی دی اف می باشند.

فایل های مورد نظر برای شما مفید بود؟ منتظر نظرات سازنده شما در مورد منابع ارائه شده برای لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور سراسری هستیم. با زوم تک بهترین منابع علمی جهان را در دسترس داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود جزوه تمامی لغات انگلیسی پایه ها برای کنکور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *