جدیدترین اطلاعات منتشر شده از موتورولا موتو G6

موتورولا موتو G6

اگر شما هم از گوشی های موتورولا استقبال می کنید در این مقاله در مورد این گوشی موضوعات جالبی مطرح می شود. یکی از حساب های توئیتری که موضوعات را در مورد گوشی ها افشا می کند، در حساب خود رندری از گوشی موتورولا موتو G6 انتشار داده است و ای فرد با نشر داردن حسگر اثر انگشت سایر اسمارت فون های دیگر که پیشرفته می شوند اطلاعات خوبی را به افراد داده است. افراد با مدل G امسال که دارای مدل های موتو G6 موتو G6 پلی، موتو G6 پلاس است، آشنا هستند و در تصویر منتشر شده از آن موتورولا موتو G6 تمامی اطلاعات انتشار یافته از آن را نمایش می دهد.

از آنجا که در تصویر انتشار یافته معلوم است که تمامی اعضای موتو G6 دارای نمایشگری با اندازه ۹ به ۱۸ هستن. و در تمامی رندر هایی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند انتشار یافته ، مدل دوربین و قرار گرفتن آن به صورت جدید است و همانند آن را در گوشی های دیگر دیده نشده است.

این انتشار دهنده اطلاعات، درباره دیگر اعضای خانواده موتورولا نیز اطلاعاتی انتشار داده است و خودش ادعا دارد که اطلاعات را از تامین کنندگان وب سایت علی بابا استفاده کرده است. دیوایس هایی که موتورولا امسال قرار است ارائه دهد به سه دستگاه سری G محدود نمی شود و گجت هایی مثل موتو e5 ،X5 ,Z3 , Z3 پلی از سایر گوشی های ۲۰۱۸ موتورولا هستند.

موتورولا موتو G6

در قسمت محل قرار گیری موتو  G6 و موتو G6 پلاس سنسوری وجود دارد که در پنل جلویی قرار گرفته، در صورتی است که مدل موتو G6 پلی دارای سنسوری است که در پشت گوشی تعبیه شده است و ادعای وی در مورد سنسور اثر انگشت E5 که در قاب پشتی قرار دارد، نشان می دهد موضوعات جالبی در سه گوشی وجود دارد.

بنظر می رسد که موتورولا حسگر اثر انگشت را در گوشی موتورولا Z3 پلی در کنار قاب کناری قرار داده است ولی در گوشی های Z3 و موتو X5 از دوربین های سلفی سه بعدی استفاده خواهد کرد تا با استفاده از تکنولوژی اختصاصی فیس آی دی آنلاک این کمپانی، در شناسایی چهره کاربر استفاده شود. منابعی که این اطلاعات را درباره این که دیوایس ها دوباره دارای حسگر اثر انگشت خواهند بود یا نه ، چیزی منتشر نکرده است.

منتظریم که موتورولا دست کم دو مورد از دستاورد های خود را که احتمالا از G6 هستند ، در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ که در روز ۷ اسفند در شهر بارسلونا قرار است اجرا شود، به معرض نمایش بگذارد و سایر محصولات هنوز جایی برای معرفی شدن ندارند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین اطلاعات منتشر شده از موتورولا موتو G6

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *