جایگزینی پورت USB-C به جای درگاه لایتینگ در آیپد پرو جدید اپل

پورت USB-C آیپد پرو

پورت USB-C آیپد پرو | کمپانی اپل یکی از کمپانی هایی است که درگاه مخصوص به خود را در دستگاه های خود استفاده می نماید و همانند گوشی های هوشمند سایر کمپانی ها از پورت USB-C استفاده نمی کند. اساسا همه ی کاربران زمانی که درخصوص پورت های کمپانی اپل می شوند به یاد درگاه لایتینگ می افتند ولی اکنون گویا کوپر تینویی ها تصمیم دارند این رویه را تغییر بدهند.

پورت USB-C آیپد پرو

اپل سال های زیادی است که در دستگاه های خود از درگاه لایتنینگ استفاده نموده است و اساسا در برابر تغییر چنین استانداردهایی بسیار سختگیرانه عمل نموده است ولی اخیرا منابع آگاه در بخش تأمین کمپانی اپل خبر دادند که گویا کمپانی اپل در آیپد پرو جدید خود پورت USB-C را به عنوان جایگزین درگاه لایتنینگ استفاده کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی یک وبسایت ژاپنی به نام Macotakara، آیپد پرو جدید این کمپانی به پورت USB-C مجهز می باشد و با این تغییر، امکان ارائه خروجی ویدیو 4K را کسب نموده است. البته این خبر مدتی قبل نیز توسط مینگ چی کو، تحلیلگر معروف دنیای تکنولوژی تایید شده بود و اکنون با گزارش منتشر شده توسط سایت ماکوتاکارا احتمال تغییر عملکرد اپل در محصولات جدید قوی تر شده است.

پورت USB-C آیپد پرو

به همراه پورت USB-C، اطلاعاتی درخصوص ابعاد آیپدهای جدید هم منتشر شده است که به طول و عرض 247.64 و 178.52 میلی متری مدل 10.5 اینچی این آیپد به همراه طول و عرض 280.66 و 215 میلیم تری نسخه ی 12.9 اینچی اشاره می نماید. ابعاد مورد ذکر همچنین توسط بعضی از تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند نیز تأیید شده و این کمپانی ها در حال تولید محصولاتی نظیر قاب های محافظ برای آیپدهای بعدی هم هستند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برنامه Duet Display از iOS به اندروید رسید

نظرات در مورد : جایگزینی پورت USB-C به جای درگاه لایتینگ در آیپد پرو جدید اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *