جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2017 با گوشی های سری HUAWEI Mate 10

هواوی

هوآوی پشتیبان و حامی مالی جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2017 که هم اکنون در شهر دبی در حال برگزاری است می باشد. در افتتاحیه این رویداد که با حضور آقای سعید هارب، دبیر کل شورای ورزشی دبی هم برگزار شد، هوآوی از گوشی پرچم دار جدید و قدرتمند خود که از هوش مصنوعی برخوردار است، یعنی HUAWEI Mate 10 Pro رونمایی کرد. تماشاگران حاضر در این رویداد هم این شانس را داشتند که برای اولین بار نگاه کوتاهی به این گوشی به تازگی در منطقه رسماً رونمایی شده بیاندازند.
آقای جین ژیائو، مدیر ارشد هوآوی در منطقه خاورمیانه و آفریقا در افتتاحیه جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2017 گفت: “ما در هوآوی همواره به مرتبط کردن مردم با هم اهمیت داده ایم، به خصوص از طریق فعالیت هایی که می تواند همبستگی در این منطقه ایجاد کند. ما این افتخار را داریم که در همکاری نزدیک با شورای ورزش دبی، از جام معتبر فوتبال ساحلی بین قاره ای با آخرین تکنولوژی های هوآوی پشتیبانی و آن را تقویت کنیم.”

هوآوی همواره با دولت های منطقه روابط مستحکمی داشته است و تلاش نموده با پشتیبانی از برنامه های ایشان به پیشرفت آنها سرعت بیشتری ببخشد. سعید هارب در ارتباط گفت: “هواوی را به عنوان یکی از رهبران فناوری در دنیا در کنار خود در جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2017 داریم. در شهری که اولین های زیادی وجود دارد، ما بسیار خوشحال هستیم که اولین در معرفی Mate 10 Pro با اولین چیپ هوش مصنوعی دنیا در این رویداد ورزشی برای علاقمندان هستیم.”

بعد از جعبه گشایی Mate 10 در این رویداد، هوآوی قدم بعدی را در جشن با مشتریان منطقه ای خود در فروشگاه جدید خود در Dubai Mall برگزار کرد و اولین تاریخ فروش Mate 10 در امارات را اعلام کرد. گفتنی است در این رویداد صفی متشکل از صدها مشتری خواهان اولین تجربه با Mate 10 تشکیل شد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی لپ تاپ هوآوی MateBook D 15 مدل 2021

نظرات در مورد : جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2017 با گوشی های سری HUAWEI Mate 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *