ثروتمند ترین زن جهان + عکس

ثروتمند ترین زن جهان + عکس

زن ها در دنیای تجارت توانسته اند با ارائه ایده های نوین بازاریابی و ایده های نوین در دنیای اینترنت در زمره ثروتمندان جهان قرار گیرند . در این خبر شما با یکی از ثروتمند ترین زنان جهان آشنا خواهید شد . این زن ثروتمند با ایده های اینترنتی خود توانسته به عنوان ثروتمند ترین زن جهان انتخاب شود. خانم رینهارت پس از بیل گیتس و اسلیم به عنوان ثروتمند ترین فرد جهان شناخته شد. این زن استرالیایی با دارا بودن 14 میلیارد و 400 میلیون دلار به عنوان یکی از ثروتمند ترین افراد جهان بدل شود.

با توجه به اینکه خانم رینهارت در بین ثروت مندان جهان از دنیای زنان حضور دارد مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفته اند و به عنوان ثروتمند ترین زن جهان معرفی شده است.

خانم رینهارت تنها با ایده های خود به عنوان ثروتمند ترین زن جهان انتخاب نشده است ، بلکه معدن سنگ آهن پدرش به عنوان یکی از بزرگترین معادن سنگ آهن جهان در استرالیا هم سهم زیادی در ثروت میلیاردی ایشان داشته است.

براساس اطلاعات منتشر شده خانم رینهارت بدون مشارکت با سهامداری صاحب 100 درصدی شرکت است و از این نظر ثروتمندترین فرد جهانبه شمار می رود. در حال حاضر کریستی والتون، بیوه جان والتون (وارث وال مارت) با ثروت 52 میلیارد دلاری ثروتمندترین زن جهان است.

نظر شما در مورد ثروت مند ترین زن جهان چیست ؟ منتظر نظرات شما در مورد این مفاله هستیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ثروتمند ترین زن جهان + عکس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *