ثروتمندترین دختر ایرانی + عکس

ثریا دارابی

آشنایی با ثروتمندترین افراد جهان یکی از علاقه های کاربران اینترنتی است .در این مقاله به معرفی ثروتمند ترین دختر ایران خواهیم پرداخت این دختر ثروتمندایرانی در ایران نیست اما ایرانی الاصل است. ثریا دارابی اسم ثروتمند ترین دختر ایرانی است که بسیاری از کاربران اینترنتی و افرادی که در دنیای اینترنت فعال هستند با وی آشنا هستند .

ثروتمند ترین دختر ایران

ثریا با ارائه ایده های بکر اینترنتی توانسته لقب ثروتمند ترین دختر ایرانی در جهان را بنام خود ثبت کند . براساس گزارش های ارسال شده از این پدیده ایرانی ، ثریا در آخرین ایده بکر اینترنتی خود در سایت بنام Zady بیش از 3/1 میلیون دلار به ثروت خود اضافه کرده است. ثریا دارابی پیش از این با راه‌انداختن سایت Foodspotting مشهور شد و ثروت زیادی به دست آورد.

ثریا در این ایده دید خود تصاویر جذاب از غذاهای جالب و خوشمزه‌ای را از سمت کاربران به اشتراک میگذارد. این سایت از نظر درامد زایی تنها جنبه وقت گذرانی را دارد اما جالب اینجاست که اگر درامد میلیونی این دخترایرانی را به ریال تبدیل کنید مطمئنا به درآمد میلیونی این دختر ایرانی غبطه خواهید خورد. با زوم تک جذابیترین سوژه های اینترنتی را دنبال کنید.

مقالات مرتبط : 

اگر میخواهید ثروتمند ترین مرد ایرانی را هم بشناسید به پست :ثروتمند ترین فرد ایرانی در جهان + عکس مراجعه کنید. همچنین در پست پولدار ها از چه قطار هایی استفاده میکنند . با قطار ثروتمندان جهان هم در ارتباط باشید.


حتما بخوانید : بهترین راههای کسب درآمد در ایران در اوضاع نابسامان اقتصادی


 

4.7/5 - (15 امتیاز)

نظرات در مورد : ثروتمندترین دختر ایرانی + عکس

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *