ثبت نام های تجاری جدید توسط کمپانی ال جی

ال جی

این روزها در خبرها صحبت های زیادی در مورد تغییر سیستم نامگذاری کمپانی ال جی وجود داشت و برخی از شایعات اعلام می کردند که احتمالا نامگذاری جدید ال جی در مورد پرچمدار 2018 آن نیز اعمال خواهد شد. دو نام جدید ثبت شده توسط این کمپانی Icon و Iconic نام دارند که به ترتیب برای گوشی های هوشمند و ساعت های هوشمند به ثبت رسیده اند. گویا این کمپانی قصد دارد خانواده ی جدیدی را به عرصه ی دنیای دیجیتال وارد نماید.

ال جی الکترونیکس، جدیدا در سازمان ثبت اختراعات و علام تجاری ایالات متحده ی آمریکا دو نام تجاری جدید ثبت کرده است و جزئیاتی احتمالی از محصولات آینده ی این کمپانی را به اشتراک می گذارد. این دو نام تجاری Icon و Iconic عرضه ی محصولات جدید توسط این کمپانی را تایید می نمایند و قبلا ال جی از هیچ کدام از این نام های تجاری و حتی مشتقات آن نیز در نامگذاری محصولات خود استفاده نکرده است.

ال جی

در این خصوص می توانیم بگوییم که شاید پرچمدار جدید سری G کمپانی ال جی احتمال دارد با نام های ثبت شده ی جدید وارد عرصه شوند؛ اما این تنها یک احتمال است و هنوز هیچ چیزی در این خصوص مشخص نیست. برخی از افراد اعتقاد دارند که ممکن است این کمپانی به منظور رقابت با گلکسی اس 9 سامسونگ از نام تجاری جی 9 برای پرچمدار جدید خود استفاده نماید. اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست!

نام تجاری Iconic برای ساعت های هوشمند این کمپانی به ثبت رسیده است و ال جی در طی سال های اخیر محصولات مختلفی نظیر جی واچ، Watch Urbane، واچ استایل را در این زمینه به بازار عرضه کرده ایت و حتی محصول آخر این کمپانی بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفت ولی متاسفانه موفقیت تجاری برای این شرکت در بر نداشت. به همین دلیل ممکن است ساعت هوشمند این کمپانی با نام تجاری جدید وارد بازار گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برنامه ال جی برای معرفی گوشی وینگ در 24 شهریور

نظرات در مورد : ثبت نام های تجاری جدید توسط کمپانی ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *