ثبت نام در خندوانه سری پنجم (آموزش شرکت در خندوانه با اپلیکیشن ) برای ثبت نام کلیک کنید

ثبت نام در خندوانه 97

ثبت نام خندوانه سری پنجم (آموزش شرکت در خندوانه) برای ثبت نام کلیک کنید : خندوانه یکی از برنامه های تلویزیونی بسیار پر طرفدار تلویزیون و شبکه نسیم در سالهای گذشته به شمار می رود ، این برنامه جذاب توسط رامبد جوان تهیه و کارگردانی شد ، به تازگی اخباری مبنی بر ثبت نام و شرکت در خندوانه منتشر شد. اما چگونه در خندوانه سری پنجم شرکت کنیم؟ برای آشنایی با نحوه شرکت در خندوانه به کمک اپلیکیشن خندوانه با ما همراه باشید.

چگونه با اپلیکیشن خندوانه در برنامه خندوانه ثبت نام کنیم ؟

خوشبختانه اپلیکیشن بسیار کاربردی خندوانه دارای بخش های مختلفی است که یکی از بخش های اصلی این اپلیکیشن همان ثبت نام برای حضور در برنامه خندوانه است. برای راحتی یافتن مکان منوی ثبت نام در برنامه خندوانه اسکرین شاتی از محیط برنامه برای شما تهیه شده است شما در بخش اشاره شده در تصویر زیر می توانید براحتی برای حضور در سری پنجم خندوانه ثبت نام کنید.

نحوه شرکت در خندوانه 97

فعلا تنها ترین راه برای شرکت در خندوانه 97 ثبت نام از طریق اپلیکیشن خندوانه است ، که در تصویر زیر محل ثبت نام برای شما عزیزان ارائه شده است.

ثبت در سری پنجم برنامه خندوانه شبکه نسیم

 

برای دانلود اپلیکیشن خندوانه می توانید به مقاله دانلود اپلیکیشن خندوانه مراجعه کنید. 

با زوم تک بهترین آموزش های کاربردی را در دنیای اینترنت دریافت کنید. اگر مشکلی در ثبت نام در برنامه خندوانه داشتید حتما در بخش نظرات این مقاله مطرح کنید تا همکارانمان شما را راهتمایی کنند.

 

4/5 - (80 امتیاز)

نظرات در مورد : ثبت نام در خندوانه سری پنجم (آموزش شرکت در خندوانه با اپلیکیشن ) برای ثبت نام کلیک کنید

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام
    چرا بعد یکسال هنوز موفق نشدیم در خندوانه به عنوان مهمان شرکت کنیم البته ببخشید و ناراحت نشید معرف و پشتوانه نداریم.
    با تشکر ریاحی

  2. سلام خسته نباشید لطفا حتما حتما با آقای جوان این پیام رو در میان بزارید
    جوانی هستم ۲۶ ساله از لرستان الان تهران کارگری میکنم بدنساز حرفه ایم البته لیسانس حسابداری هم هستم رکورد دار ایران آسیا و جهان هستم ۸ رکورد جهان گینس در زمینه بدنسازی شکسته م مورد تایید پرورش اندام و خود سازمان گینس از انگلستان چندتا از رکورد های ک شکستم از تلوزیون خبر ورزشی پخش شدن ولی متاسفانه اسپانسر برام پیدا نمیشه هزینه هاش هم زیاد بالا نیست ولی خودمم کارگر و دانشجو هستم بهشون بگید یا بیام برنامه تون یا یجوری کمکم کنید شما میتونید این مشکل رو به آسونی حل کنید خدا وکیل بهش بگین چون خیلی وقته تاییدیه گرفتم و دعوتنامه دارم برای ثبت رکورد…..
    منتظرتونم سپاس در پناه خدا