تکنولوژی ساخت تیلر و تراکتور

پارس ارای

در طول سال های گذشته، توسعه کشاورزی را با شاخص های متفاوت و مختلفی توجیه کرده ایم جهت بهبودکیفیت کار کشاورزی، با بررسی های متعدد در جوامع علمی دنیا به دستاورد های بزرگی در این زمینه دست یافته ایم که یکی از آن ها کاربرد ماشینهایی نظیر تراکتور، تیلر و سایر ادوات در بخش کشاورزی می باشد که کلیه عملیات کاشت، داشت و برداشت را با کیفیتی بسیار مطلوب و دقت زیاد انجام می دهند. با کمک این وسایل و ماشین ها می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.

هدف از مکانیزاسیون کشاورزی تسهیل در انجام کارهای کشاورزی می باشد زیرا علاوه بر عوامل و شرایط محیطی که بر کار کشاورزان تاثیر می گذارد هر قدر ابعاد زمین بزرگتر باشد میزان خستگی و ناراحتی کارگر بیشتر و بازده کار وی کمتر خواهد بود و انجام کار به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. امروزه با ساخت تراکتورها، ادوات و تجهیزات کشاورزی جدید و پیشرفته شرایط برای کارگران آسان و سریع گشته در نتیجه هر کارگر می تواند در یک روز مساحت زیادی را به زیر کشت درآورد یا محصول آن را برداشت نماید.

شرکت پارس آرای کوهستان با هدف توسعه و ارتقا سطح کیفی و کمی صنعت کشاورزی به عرضه محصولات جدید شرکت تولیدی ماشین های کشاورزی دانگ فنگ و سایر برند های معتبر دنیا در این بخش پرداخته است که در اینجا به معرفی برخی از این محصولات می پردازیم :

تراکتور های دانگ فنگ

تراکتور دانگ فنگ مدل DF254G2 دارای موتور دیزل 25 قوه اسب سه سیلندر می باشد این سری تراکتور دارای مزایایی چون مصرف اقتصادی سوخت، کاربری آسان، ظاهر هماهنگ، ساخت و ساز جمع و جور و نگهداری ساده می باشد. این تراکتور در صورتی که مجهز به ادوات کشاورزی شود می تواند در بسیاری از امور کشاورزی کاربرد داشته باشد در واقع، این سری از تراکتورها ماشین مطلوبی برای امور ایستگاهی، باغی، چمنزارها و همچنین مزارع کوچک یا متوسط می باشد. شرکت دانگ فنگ با توجه به نیاز کاربران به بهبود ساخت این نوع تراکتورها می پردازد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر محصولات این شرکت با شماره دفتر مرکزی 22600914-021 تماس حاصل نمایید .

معرفی تیلر

تیلر نوعی تراکتور محسوب می شود که دو چرخ دارد که چرخ های محرک می باشند فرمان تیلر شبیه به فرمان موتور سیکلت می باشد راننده برای هدایت تیلر به صورت دستی به همراه آن راه می رود یا بر روی وسیله ای که به آن متصل می کنند می نشیند . از تیلر می توان در مزارع برنج یا شالیزار ها به وسیله چرخ های پره دار که به آن متصل می کنند استفاده نمود دلیل استفاده از چرخ های پره دار به جای چرخ های لاستیکی امکان حرکت در گل و لای شالیزار ها می باشد. تیلر ها دارای قدرت های متفاوت می باشند شرکت کوهستان با ارائه و عرضه تیلر با برند های متنوع از 7.5 تا 14 قوه اسب سعی بر این دارد به توسعه و بهبود صنعت کشاورزی کمک شایانی نماید با توجه به تنوع محصولات تیلر می توانید به وب سایت این شرکت www.parsaray-agritech.com مراجعه نمایید .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تکنولوژی ساخت تیلر و تراکتور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *