تویوتا راو4 مدل 2019

تویوتا راو4

کراس اور معروف و محبوب کمپانی تویوتا راو4 حدودا در طی ۲۵ سال گذشته در بازار اتومبیل ها حاضر است، اما همچنان به عنوان یک محصول کاملا محبوب و پر فروش در ایالت متحده آمریکا محسوب می شود. مدلی که در حال حاضر در بازار است برای سال ۲۰۱۷ است که توانست چهار صد و هفت هزار و پانصد و نود و چهار دستگاه را به فروش برساند که این آمار و ارقام نسبت به سال گذشته ۱۵.۷ درصد افزایش نشان داده می دهد اما سی صد و پنجاه و دو هزار و صد و پنجاه و چهار دستگاه از آن تحویل مشتریان داده شد، ولی باز هم این اتومبیل به عنوان پر فروش ترین محصول سال کمپانی تویوتا در کشور ایالات متحده انتخاب شد.

در همین راستا در عرض چند هفته ی گذشته کمپانی محبوب و قدرتمند تویوتا از تصمیم خود برای رونمایی از مدل ۲۰۱۹ این اتومبیل محبوب سخن به میان آورد.

انتظار می رود که این ورژن جدید اتومبیل کراس اور راو فور در ورژن جدیدش دارای تغییرات کامل و بی نظیری باشد و همچنین دارای ظاهری خشن تر و بر جسته تر است. حتی از پیشرانه  های جدید کمپانی تویوتا نیز برای ارائه ی عملکرد بهتر استفاده کرده است. اتومبیل کراس اور فور جدید بر روی یک شاسی جدید و کاملا تازه که مشابه به مدل ها و ورژن های تویوتا پریوس و سی اچ ار سوار شده است. با توجه به این موضوع پیش از رونمایی از اتومبیل تویوتا راو فور در نمایشگاه اتومبیل نیویورک اطلاعات کمی از آن ارائه می شود.

تویوتا راو4

آن چه از عکس ها و تصاویر جاسوسی مشخص است در اولین نگاه این مدل جدید تر بزرگ تر به نظر می رسد، همچنین دارای دماغه ی بلند تر، جلو پنجره ی با طرح مشبک که دارای تریم مجزا و متمایز و همچنین چراغ های جلو که در اطراف دماغه ی خودرو به سوی داخل متمایل شده آمد به اتومبیل یک طرح بسیار زیبا و جذاب را داده است. نمای ظاهری جدید تویوتا راو فور کمی قوی تر از مدل قبلی به نظر می سرد و همچنین گلگیر های خشن و سپر بخشی از این به روز رسانی ها هستند.

بیشتر بخوانید  لیست قیمت محصولات تویوتا مدل 97 و تمامی خودروهای مدل 2018 تویوتا

دقیقا مشخص نیست که در این ورژن و مدل جدید اتومبیل نام برده از چه امکانات و ویژگی هایی در داخل کابین اتومبیل استفاده شده است، ولی این کمپانی در انتظار است که با فناوری بیش تری نسبت به ورژن قبلی اش این مدل را ارایه دهد، کمپانی تویوتا سر انجام به استفاده از اپل کارپلی متعهد است و احتمالا از تجهیزات درجه یک و وی آی پی بیشتر از قبل بهره ببرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تویوتا راو4 مدل 2019

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *